sobota, 22 lutego 2014

I jak tu się nie wkurzyć, czyli sytuacja z chat'u.

 Hey! Pisze ten wpis dosłownie 5 min. po tej sytuacji, którą dzisiaj opiszę.
 Niedawno na chaci'e zbanowałam 2 osoby za kłótnie. Kłóciły się między sobą i zaśmiecały czat. Wtem jedna  z uczestniczek kłótni napisała mi na priv:


 Wow, groźby! Niektórzy to naprawdę nie rozumieją, że czasem trzeba wlepić bany... Tak trudno to zrozumieć? Ja zazwyczaj staram się uczciwie banować, ale to co zaczęły odgrywać na chaci'e było przerażające. Jedna zaczęła mówić o drugiej nie wiedząc, że w tym momencie jest na chaci'e. Zaczęły się oskarżać... Co jak co, ale chciałam zapobiec kłótni. (przynajmniej sytuacja odwróciła się w moją stronę i się nie kłóciły). Oczywiście, jak widać... jedna zaczęła mieć wonty o to...



  Muahahaha, jak ja uwielbiam być tą zła bez powodu. Nie wiem czy w 100% dobrze zrobiłam, ale gdyby nie to, pewnie do teraz, by się kłóciły i tylko, by przyciągały uwagę innych osób i, by była (nazwijmy rzeczy po imieniu) WOJNA!
 Wróćmy do sprawy... Ola piszę, żebym się nie wtrącała, bo to ich prywatne sprawy. Skoro prywatne to niech się rozwijają w prywatnych wiadomościach. PROSTE! Co, jak co, ale chcę uniknąć kłótni na blogu. Nieważne kto zaczął, wszyscy uczestnicy kłótni dostają bana. Nie jest on zazwyczaj jakiś długi. Max. na 1 godzinę. W regulaminie jest napisane, że bany można dostać za jakieś mniejsze rzeczy, kłótnie się do nich wliczają. :) (chytra Abieska XD)
 Tak wiem... znowu zaczniecie mi spamować na ask'u i wszędzie jaka to ja okrutna, że ją zniszczyłam, itp. WISI MI TO! Ciekawe co Wy byście zrobili w mojej sytuacji. Mówi się: "Jak Kub Bogu, tak Bóg Kubie". Ja tak właśnie robię. Groziła mi napisaniem o mnie na MSP, to ja pisze o niej na blogu. Zamierzam najpierw sprostować sytuacje, a nie potem wysłuchiwać tysiąca skarg. 
 Aa... myślicie, że nie wiem kto tak naprawdę się ze mną kłócił? Wiem kto, ale postanowiłam, że nie będę Wam podawać. Chcę, by mogła spokojnie grać, bez obraźliwych tekstów skierowanych w jej stronę.
 Nooo... chyba, że dużo osób będzie się mnie czepiać, to może podam ^^. Idę na całość. XD Byee. ;*











5 komentarzy:

  1. Ludzie potrafią być durni dobrze zrobiłaś;)
    tysiamysia2003

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem kto to jest, ale uszanuję Twoją decyzję i nie powiem tego :) (wiem, wiem, łaskawa jestem xd)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze zrobiłaś! Jakby co zawsze w takich sytuacjach wiedz że masz swoich sojuszników XD :333

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się , jeżeli to prywatna sprawa to przecież powinny pisać o tym tak żeby nikt tego nie widział, a nie na blogu na który wchodzi mnóstwo osób ! Moim zdaniem bardzo dobrze zrobiłaś ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś to prawidłowo :). Pewnie większość osób tak pisze no, ale taka prawda ;). Pisze z anonima, bo zapomniałam hasła xD. Jestem na msp Mika2118 (16 lv) chciałabym, żebyś przyjęła, ale to chyba niestety marzenia....;(

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!