sobota, 22 lutego 2014

Hot or Not #5 (3 CZĘŚĆ) + Dress for the repricing

Heii. Z tej strony LanaQ. Przepraszam serdecznie, że nie było notki mojej przez prawie tydzień, ale wciągnęła mnie jedna gra i musiałam się uczyć. Mam nadzieję, że jeszcze mnie przez tą nieobecność nie skreśliliście. Invida nawet mówiła we wtorek, że mało dni nie było mojej notki (XD)

Dobra, zaczynamy trzecią część. Tutaj wyłonię 3 finalistę. Zaczynamy!


  • słodka1869 ~ Dopatrzyłam się jednego błędu ortograficznego, tak to film mi się spodobał. Za bardzo nie rozumiem fabuły, ale to jest normalny film. Jestem na HOT. Oglądałam : Przyjaciele? Raczej wrogowie.
  • Makenna/ ~ Dopatrzyłam się wielu błędów ortograficznych, podstawowej muzyki... przepraszam, jestem na NOT. Oceniałam : Harry Potter-inna wersja #1
  • Amy 200 ~ Kilka literówek, troszkę nudna fabuła. Dokupiona muzyka i oryginalny tytuł. Film nie zachwycił mnie, ale jestem na HOT. Oglądałam : Ścięta Toporem #1
  • Unforgettable ~ Błędy ortograficzne. Banalna fabuła, było bardzo dużo tych filmów. Za bardzo nic się nie klei... jestem na NOT, przepraszam. Oglądałam: Tajemniczy Dom (1)
  • Arbuziik XD ~ Film bez błędów ortograficznych, oryginalny, ciekawy. Dokupiona muzyka, wciągnęłam się. Jestem na HOT. Oglądałam : Szansa na miłość (1)
  • Kitka3030 ~ Kilka drobnych literówek, reszta cudowna. Bardzo się wciągnęłam i oczekuję następnej części *w* Oczywiście na HOT. Oglądałam : Dream are for fools |1|
Wybrałam film Kitka3030.

Przepraszam, ale nie będzie tego screena z filmem :(. Za duże lagi.

Mam dla Was look. Nazywa się on Dress for the repricing , czyli Strój na przeceny. Strój jest za diamonds i VIP, ale myślę, że warto go kupić.


Ok, teraz sesja:
Jak widać, strój wygląda ślicznie. 
Cena:

4 Diamonds i 1250 StarCoins

Kolory:
Nie dodam innych koloryzacji, ponieważ okropnie mi "muli". ^^

Look jest do kupienia u użytkowniczki Lanaq pt. "Dress for the repricing"

To na tyle. Nie miejcie do mnie pretensji, że ta notka jest krótka.



11 komentarzy:

  1. Jejciu, to miłe c:
    Postaram się nie długo zrobić 3cz. ;DD
    TU: Kitka3030

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post mi nie przeszkadza że mniejsza ilość mamy swoje życie;)
    tysiamysia2003

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można cię skreślić? Piszesz świetne posti. Look jest piękny. ;3 Pszepraszam za błędy, bo piszę z fona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyki nie kupuje nowej bo czesto nie dodaje jej do filmow xd. Bledy mogly wystapic bo film robilam dawno i na szybko. Dzieki twojej "recenzji" bede wiedziala na co uwazac robiac 3 cz. Mimo wszystko dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem troche mi nie wyszedł bo był pierwszy i wogóle troche mi się klawiatura psuje ale teraz wymyśliłam lepszą fabułe

    OdpowiedzUsuń
  6. Look mi się nie podoba, ale każdy ma inny styl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny look :) Dzięki za ocenę filmu :) Tu: Arbuziik XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, ale ten look mi się nie podoba. ://

    OdpowiedzUsuń
  9. Niepodoba misie ten lok, przepraszam cie ale taki za sztuczny sorks jak cie obraziłem

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się wasz blog. A mam pytanie . Proszę ,oceniasz mój film w następnym poście ? Moja nazwa użytkownika to: Ołi

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!