wtorek, 18 lutego 2014

Przepraszam + prawa autorskie/ściąganie + coś o mnie

 Hey! Dzisiejszy wpis nie będzie dotyczył MSP (no może w pewnym sensie). Będzie dotyczył braku wpisów i tak zwanych praw autorskich.
 Zajmijmy się problemem ze wpisami. Na MSP ostatnio nie dzieję się nic ciekawego, więc po co je pisać? Skarżycie się wszędzie! Czy to na ask'u, czy na MSP. Mam tego dosyć, to jest wkurzające. Rozumiem, czujecie niedosyt, ale nie możemy się głównie skupiać na blogu.
 Niedawno zaczął się 2 semestr i chciałabym dobrze wypaść na początku (i tak pewnie to zepsułam, bo dzisiaj była kartkówka z matmy). Dodatkowo chciałabym się skupić na moich nowych zainteresowaniach.
 Interesuje się mangą i anime (tak, jestem otaku ♥). Obecnie czytam mangę, pt. "Kaichou Wa Maid Sama!". Kupiłam w Empiku 1 tom, a resztę czytam w Internecie. Gorąco Wam polecam.
 Chciałabym również poprawić swoje umiejętności plastyczne. Bazgrze jak kura pazurem, nawet gorzej. To mnie strasznie wkurza. Jeszcze chrzestna kupiła mi specjalny zestaw do rysowania i trochę mi głupio go nie użyć i nie narysować jakiegoś cuda. ♥ (ykhym... "cud" dla mnie to narysowanie idealnych oczu z mangi, będzie trochę trudno XD).
 Pewnie Was zanudziłam na śmierć, ale co mi tam. :D Zajmijmy się teraz drugą sprawą. Chodzi mi o naruszanie naszych praw autorskich, m.in. kopiowanie serii i gadżetów z kolumny (np. "Pamiętaj!"). Niedawno, dzięki mojej koleżance odkryłam pewnego bloga... Oto screen całego interfejsu + jeden ze wpisów.



 Postanowiłam, że ocenzuruje informacje o adresie bloga i jego autorze. Nie chcę, by potem ktoś miał kłopoty. Jestem rozsądna...
 Nie czepiam się samego szablonu, ponieważ on należy do tych podstawowych z bloggera. Chodzi mi bardziej o informacje "Pamiętaj!". To jest ściągnięcie, wątpię, by ktoś tam "z niczego" wpadł na taki pomysł po nas... 
 Kolejna rzecz, to kopia serii Lanaq (redaktorki na okresie próbnym), pt. "Jak zrobić...?". Post ma takie samo przeznaczenie jak ten z naszego bloga.
 Proszę, jeżeli chcecie skopiować coś z naszego bloga, bo Was to zainteresowało to napiszcie do mnie. Może Wam pozwolę, może nie. Nie gryzę, więc nic Wam nie grozi ;).
 Ok, zajmijmy się ostatnią sprawą dzisiejszego dnia, tzn.... wywiad ze mną! Pewna moviestar prosiła, bym opisała siebie na blogu, ale mam to zrobić w formie wywiadu. Niektóre pytania podsunęła mi ona, a niektóre sama dodałam. :P Zaczynajmy!

P: pytający
A: Abieska (ja)

P: Jak się odmienia Twój login? (Abieskiej czy Abieski?)
A: Szczerze? Sama nie wiem, chyba obie formy są poprawne, jednakże częściej posługuje się tą drugą :). (Abieski)
P: Czy Twój stary blog to abieska-niebieska-msp.bloog.pl?
A: Tak, niestety. Powinnam to usunąć, tylko wstydu mi przyniesie. 
P: Grasz w jakieś inny gry Internetowe, poza MSP?
A: W IMVU. Invida mnie namówiła, bym w to zagrała. Mój nick to AbieskaOffical.
P: Co Ci się podoba w IMVU?
A: Grafika 3D i stroje. Kocham tam projektować komplety. ♥
P: Z czym masz problemy w szkole?
A: Z przedmiotami ścisłymi. Trudniej jest mi przyswoić, np. definicje połowicznego rozpadu z chemii, niż zasady ortografii. Chodzę do klasy polonistycznej.
P: Ile masz lat i kiedy obchodzisz urodziny?
A: Rocznikowo 14, a urodziny obchodzę 4 listopada (skorpion). 
P: Jaki jest Twój ulubiony film?
A: Nie mam, wolę seriale i kreskówki, ewentualnie anime. To mnie bardziej pociąga :). 
P: Jaka jest Twoja ulubiona książka?
A: Zdecydowanie "Tajemnica Diabelskiego Kręgu" Anny Kańtoch.
P: Kim chcesz zostać w przyszłości?
A: Reżyserką lub operatorką. 
P: Jaką miałaś średnią na półrocze?
A: 5.2 (tak, tak... kujon ze mnie)
P: Niektórzy mówią, że Twoje filmy są świetne i warte Oscara. Zgadzasz się z tym? Myślisz, że kiedyś zdobędziesz tak prestiżową nagrodę? 
A: Fakt, niektóre filmy mi dość fajnie wychodzą. Nie wiem czy się zgadzam, mam dość bogatą wyobraźnie, więc dość łatwo przychodzi mi wymyślenie fabuły, to jest moja mocna strona, gorzej jeśli chodzi o układanie dialogów. Nie zgadzam się w tym w pełni. Szczerze, moim marzeniem jest chociaż zostać nominowana. Wiem, że to prawie niemożliwe, ale... Kamil Stoch też podobnie myślał w wieku 12-13 lat (jego marzeniem było zostanie Mistrzem Olimpijskim ♥). Zamierzam spełnić swoje marzenie :).
P: Zastanawiałaś się kiedyś nad nagraniem prawdziwego filmu, z aktorami, itp.?
A: Tak i właśnie w wakacje zrealizuje ten plan. Wyjeżdżam do rodziny, więc przy okazji spotkam się z Martynisią i coś wspólnie nagramy. 
P: Czego w sobie nie lubisz?
A: Dużo rzeczy, m.in. wyglądu i nastawienia do życia. Jestem pesymistką i niektóre wydarzenia za bardzo przeżywam. Dodatkowo szybko się poddaję.
P: Często dostajesz wiadomości od fanów?
A: Tak i bardzo mnie to cieszy. Nigdy się tego nie spodziewałam, to dla mnie wielka niespodzianka.


 To już koniec. Mam nadzieję, że wpis Wam się podobał, byee. ;*





22 komentarze:

  1. Tylko dwa pytania są tej "pewnej moviestar". A blog abieska niebieska jest dosyć ciekawy, można się dowiedzieć coś o starym msp , lepiej go nie usuwaj ;). Ciekawy post, a tak wgl to ja miałam średnią na półrocze 5.18, czyli u mnie najwyższą w klasie (jestem w 5). Nie to, że się chwalę :P i tak masz wyższą.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam średnią 5.18 tylko że jestem w 4 klasie

      Usuń
    2. Ja jestem w 5 a w 4 miałam średnią 5.8 teraz na półrocze miałam 5.7

      Usuń
    3. jestem w piątej i mam średnia 6.0 więc wcale nie jesteście kujony ;)

      Usuń
    4. Co za zbieg okoliczności !!! Ja też jestem w 4 klasie i mam średnią 5.18 !! XD

      Amelka ;33

      Usuń
    5. Ja jestem 6 klasa i mam średnią 3.20 :D
      Ale ze mnie nieuk :D
      †Marika†

      Usuń
  2. Tylko dwa pytania są tej "pewnej moviestar". A blog abieska niebieska jest dosyć ciekawy, można się dowiedzieć coś o starym msp , lepiej go nie usuwaj ;). Ciekawy post, a tak wgl to ja miałam średnią na półrocze 5.18, czyli u mnie najwyższą w klasie (jestem w 5). Nie to, że się chwalę :P i tak masz wyższą.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  3. U naas w klasie [5) ja mam średnią 5.27. Jest to trzecia ,,pozycja' w naszej klasie, pierwszy jest taki co ma 5.83 !!!
    z góry przepraszam za błędy pisałam z telefonu. XD vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nie przeszkadza mniejsza ilość ale już jakieś 2 tygodnie.czekam na kolaż nie że coś.Ja mam słabą średniom 4.29(4klasa) ale teraz biore się do nauki .ps.sory za błędy ale pisze z fona
    tysiamysia2003 (zapraszajcie(; będe wdzięczna)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę się nie przyznawać do swojej średniej.. XD (6 klasa) Trochę szkoda że nie ma tylu notek, ale rozumiem to że macie jeszcze inne obowiązki :3 I bardzo podoba mi się ten wywiad z tobą, czy jak to tam nazwać :p :D
    :33

    OdpowiedzUsuń
  6. terimakasih banyak, postingannya sangat menginspirasi sekali, saya akan berkunjung lagi lain hari

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeej xd Ja się urodziłam 5 listopada. ;> pozdrawiam ~lovendi

    OdpowiedzUsuń
  8. Supcio pościk. Ja się urodziłam 17 listopada! Pozdrawiam,
    samiami7773misioj

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta, teraz zaraz polecą na mnie hejty, bo zniszczyłam blog, do którego nawet linku nie podałam. GENIUS.

    OdpowiedzUsuń
  10. kembali berkunjung, blognya makin keren aja nih, gan.. hebat.

    OdpowiedzUsuń
  11. kunjungan pagi, sebelum berangkat ngantor.. nice post, gan. menarik minat untuk dibaca, bagus banget.

    OdpowiedzUsuń
  12. moja siostra jest w 2 gimnazjum jest otaku ma pełno mang ogląda anime i rysuje cudnie!(oczywiście jest w trakcie robienia mangi)!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ktos bierze z ciebie przykład!!!!!!!!!!!!!!!!!!POWINNAŚ BYĆ ZASZCZYCONA A NIE<ZBULWERSOWANA!!!!!!!!!!111111

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale macie dobre srednie ja w 5 mam 4, 8 trzecia nalepsza w klasie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam 4.80 wiem mało

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!