sobota, 15 lutego 2014

Hot or Not #4 (2 CZĘŚĆ) + Dangerous Valentine

Hey! Dzisiaj poruszę drugą część wyłaniania zwycięzcy do finału, oczywiście będzie też dodatek. Tak jak w tytule, "Niebezpieczna Walentynka". Będzie to damski look z sesją, więc warto zobaczyć! Niestety, będzie on za Diamonds i dla VIP, ale efekt jest tego warty :)

Dobra, najpierw filmy które teraz oglądam :

  • 10sec filmy ~ Cudo ! *.* Dopatrzyłam się kilku błędów ortograficznych, ale film bardzo mnie wciągnął. Bardzo ciekawa fabuła, idealni aktorzy i dodane emotikonki do dymków. Jestem na HOT! Oglądałam : Nieśmiała dziewczynka cz.1
  • MelodyPL ~ Króciutki :C. Na początku nie zrozumiałam fabuły, potem podstawowa muzyka.. jeszcze dymki nachodzące na siebie. Przepraszam, ale przez tą muzykę, dymki i fabułę jestem na NOT. 

  • SzalonaRudaaa  ~ Musisz jeszcze dużo popracować. Podstawowe tła.. muzyka podstawowa.. prosta, nijaka fabuła.. jestem na NOT, ale widać, że się niedługo zaczniesz poprawiać. Dokup tła i bardzo tanią muzykę! :) Oglądałam : JA W POPRAWCZAKU?! {1}
  • czekoladov@ ~ Świetne, cudo! Żadnych błędów ortograficznych, dobre stroje, wykupione tła.. Bardzo ładna muzyka. Jestem na HOT! :) Oglądałam : Umarły odc. 1
  • lala87xd  ~ Hmm, wciągnęło mnie. Bardzo interesujące, dokupione tła, ale podstawowa muzyka i troszkę dymki mnie wnerwiają... jestem na in between. Oglądałam : Zagadka dziennika Krwawej Mary. cz.1
  • dulka45 ~ Ciekawe, wciągnęłam się. Nie było chyba błędów ortograficznych, a film był dość długi. Ciekawe, bardzo. Troszkę mnie zasmuciła scena z podstawowym tłem i muzyką. Jestem na HOT. Oglądałam : (Nie) Szczęśliwe małżeństwo #2
Ok, teraz wybieram film, który przechodzi do finału. Jest nim... 

Jak widać, to film czekoladov@. Gratuluję! Przedostałaś się do finału!

Dobra, teraz druga część posta...

Dangerous Valentine.

Nazwa w tłumaczeniu brzmi: Niebezpieczna Walentynka. Jak wygląda ten look?

Cienie wyszły bardzo ciemne, ale na Waszej MovieStar w rzeczywistości wygląda to inaczej. To MSP bardzo "podwyższa widoczność cieni". Przepraszam :) Ok, look wygląda świetnie. Teraz sesja.

Ok, wystarczy. Troszkę mnie zdziwił ten szalik na sweterku, na ostatnim zdjęciu. Dobra, przejdźmy do ubrań i ceny:
Look w części jest NIE VIP, oprócz kolczyków i włosów. Można je zamienić na inne i kolczyki na bardzo podobne, NIE VIP. Mamy prawie to samo. Ale lepiej mieć VIP'a i tak wyglądać. Chyba,że ktoś nie chce. Nie zmuszam.
Cena jest nader normalna, 1650 StarCoins. Chyba każdego VIP'a stać na taki wydatek. Gorzej z włosami. Można sobie dodać +500 StarCoins za jakieś inne włosy i mamy bez 4 Diamonds. Ale mnie te włosy ogromnie się podobają, więc musiałam je kupić.

Mam inne koloryzacje, takie jak :
O , ta wydaje się nawet ładniejsza. I mi lepiej wyszła. :)

I następna koloryzacja:
Hmm, zaryzykowałam i bardzo ładnie mi wyszło.

Kolory
Oryginalny zestaw:
Drugi zestaw:
Trzeci zestaw:

Look jest do kupienia u użytkowniczki "Lanaq" Pt. "Dangerous Valentine".

Mam nadzieję, że post Was zadowolił.

20 komentarzy:

  1. Proszę, weź mój film pt. Ścięta toporem #1 lub 2 w drugiej części, jeśli będzie. Wszyscy po kolei mnie olewają. Chyba, że za późno napisałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy weźmiesz mój film? Tytuł: ,, Żyć w sekrecie 1cz. " Nick na MSP ; Boska444. Wyjechałam i nie mogłam wcześniej :(
    Olewasz mnie cały czas a mnie nie było! Więc proszę o recenzje!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay, przeszłam do finału *-* Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za ocenienie filmu. Zapamiętam sobie twoje uwagi i postaram się dokupić nowe tła i muzykę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za ocenienie filmu. Zapamiętam sobie twoje uwagi i postaram się dokupić nowe tła i muzykę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje notki.<3 Jesteś moją ulubioną ''pisarką'' na tym blogu tuż po Abiesce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze mną też zrobisz jestem Unforgettable plis

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog ale ostrzegam, że będe pisać tylko jako anonimowa a i mam 2 konta na jednym nazywam się Marikonda a na drugim, koteczkLOL456

    OdpowiedzUsuń
  9. weźniesz mój fil albo zrobisz hot or not ??? plis mój nick : cbha

    OdpowiedzUsuń
  10. oj zjadło mi a w koteczka...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam za błędy ort . w filmie :C Ale dzięki za HOT ! ! W 3 cz. muzyka była nie dokonać dobrana , ale to dlatego, ze głośniki mi się zepsuły :(
    Jeszcze raz dzienx za HOT ! XD
    ~ 10sec filmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym abyś zabrała mój film -_- To nie tak miało być #1/#2 bardzo cię proszę ;) nazywam się julkaxd15
    julkaxd15-msp-topmodel.blogspost.com. ZAPRASZAM ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się 2 koloryzacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :)
    Jestem przedstawicielką wikipedii o MSP (pl.naszemsp.wikia.com). Jestem również zawziętą czytelniczką tego bloga :)
    Dlatego postanowiłam zaproponować wam współpracę. Więcej o niej tutaj:
    http://pl.naszemsp.wikia.com/wiki/Blog_u%C5%BCytkownika:Siedmiokropka/Wsp%C3%B3%C5%82praca

    Dziękuję za uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie ocenione, co prawda nie ogladalam filmow ale profesjonalnie to 'brzmi'. Look też mi się podoba, ale moglabys pokazac wersje bez vip i diamonds (dla takich jak ja xd).

    OdpowiedzUsuń
  16. Weżmiesz mój film ,,Pijane Żelki #1" lub 2 ? Dzięki ;* ~Yaloone

    OdpowiedzUsuń
  17. kunjungan malam nich, gan.. nyambangin postingan agan yang bermanfaat banget ini. hhehe

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!