wtorek, 22 lipca 2014

Konto Babci

Hej! Co prawda jestem za granicą, ale mam internet i laptopa, więc jakoś udało mi się napisać post. Ostatnio jest dużo kont babć. Muszę przyznać, że też mam takie konto. I tak, podaję się za babcię. Ogólnie jestem bardzo miła na tym koncie i pomagam wszystkim, oglądam seki i filmy, daję grafy itd. Mam też swoje "wnuczki" z którymi chodzę na zakupy, gadamy, wymieniamy się ogl. filmów i ogólnie jest fajnie :).

Podaję mój nick : Babu$ia
Możecie mnie tam zapraszać, prosić o pomoc, ale też ja liczę na małą pomoc. Mam 9 lvl :)











Teraz pokażę jak stworzyć takie konto i jak się ubierać :

Wybieramy pokazane na obrazku oczy, nos i usta.Kolor oczu nie ma znaczenia, zaś brwi możemy zrobić siwe/szare. Usta wybieramy te, które zaznaczyłam i zmieniamy na jakiś pomarańczowy kolor, taki jaki ja mam na obrazku.

Jeżeli chodzi o włosy - polecam krótkie i siwe. Nie muszą być siwe, ale tym się babcie wyróżniają. Zaznaczyłam, takie które się nadają. Ja wybrałam te w koku..

Jeżeli chodzi o bluzki, to mamy ciężko. Nie mam bluzek typowo babcinych, więc polecam jakieś białe, zaznaczyłam wam moje propozycję.

Spodnie w przeciwieństwie do bluzek łatwo jest wybrać. Nadają się długie spódnice, szare spodnie jakieś, albo borowe/ciemno zielone. Starsze panie ubierają się skromnie, pamiętajcie o tym!

Buty, o matko! Wiecie, jak ciężko je dobrać? Ja polecam jak już to japonki, które i tak nie pasują. No, będzie trzeba na pewno dokupić lepsze!

Gdy dobierzemy już ubiór - czas na nick, oraz hasło. W loginie warto by było napisać coś, że jesteście babcią. Np "Babcia 122", "Babulkaa$" "Babka szmatka" No nie wiem, warto samemu wymyśleć, coś śmiesznego :).

Zbieramy prezenty, wykonujemy misje.




Gdy już skończymy, czas chyba kupić coś babcinego, hm?

Uwaga! Warto poszukać czegoś w bluzkach w zakładce "rzeczy wierzchnie"


Odzież wierzchnia, to głównie swetry i kurtki. Na pewno znajdziecie coś dla babci lub dziadków.

Teraz stworzyłam look babciny :) :

Szczerze? Nie, nie jestem zadowolona. Starałam się, ale nie wychodzi. Muszę przyznać, że BARDZO ciężko jest zrobić look dla staruszki. Nie wyszedł, niestety. W dodatku cena jest tak wysoka, że aż patrzeć się nie chce, ale trudno xD...













Skład :



Skład nijaki, 5 rzeczy. W sumie sumę (HAHA, TAK, UMIEM TWORZYĆ ZDANIA XD) da się uzbierać.
















Teraz jak zawsze - paleta : ;p

No, chyba wszystko wiecie o tym looku. Nie wiem, jakie kolory by jeszcze pasowały do tego looka, więc zakończymy na palecie. :)



Paa ;c.. Wracam 20 lipca, jakby co, jestem w Niemczech.

Nowe logo, podoba się? Mi baardzo <33. I przepraszam za ucięty napis ;oo.

12 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Fajny look, aż nabrałam ochoty na stworzenie konta babci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, fajny look? Dzięki :D

      Usuń
    2. (Specjalnie piszę pod twoim komem) Ja też sądze że ta babcia posiada hacki -,-
      Ja gram od czerwca 2013 i mam 20 level a ona gra od maja 2014 i ma o 1 wyższy level,może to mała różnica ale dla mnie to jest oburzające.Jeśli ona nie używa hack'ów ja jestem Tevor'em z GTA V -.-''

      Usuń
    3. *Trevor'em przepraszam za błąd za szybko pisałam :)

      Usuń
  2. Również nabrałam ochoty na stworzenie konta xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAGPIARA! x-o MASZ SIE OD FOCHNĄĆ BO JAK TEGO NIE ZROBISZ TO JA WEZME SPRAWĘ W SWOJE RĘCE I NIE BĘDZIESZ MIAŁA ŻYCIA~!!
    /TaCoCiPrzywaliPatelniąJakSięNieOdFochnieszCzyliPoczciwaAgg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TY KACZKO CO MASZ KACZKE I CHCESZ JĄ POKROIĆ! XDD. OD FOCHNEŁAM SIE!!! MASZ JESZCZE JAKIŚ PROBLEM!!!!!!!!!!!!!!! JA CI DAM PATELNIE!!! XD

      ~DuśkaKtóraUważaŻeAgaTeżZgapiaBoPatelniąOnaPierwszaJąStraszyła

      Usuń
  4. Super post;3 Look śliczny!Pozdro/kot bella

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look! 20 lipca mialam uro :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny look.

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!