środa, 30 września 2015

Nowy unikat w sklepie, a wraz z nim look! (wąż na nogę oraz serca)

Hello!
Jestem naprawdę zdziwiona tym, że radzę sobie z postami. Byłam pewna, że mi się nie uda..a wystarczyło tylko wziąć się w garść i zrobić sobie plan dnia! Tak, zrobiłam taką listę.
Lecz bez przynudzania, przejdę w takim razie do głównej części posta.
Jak już pewnie większość Was wie, w sklepach można kupić serduszka na nogę. Nie wiem czemu, ale wiele osób pisało do mnie z pytaniem, czy się z tego powodu cieszę czy racze nie za bardzo..dlatego postanowiłam napisać swoją opinię właśnie w tym poście.
Zacznę może z wiadomością od moderatorów:
Tak, jak widać moderatorzy ulegli naszym prośbą i przywrócili serduszka na nogę. Jak dla mnie było to naprawdę niepotrzebne. Użytkownicy nie umieją się zadowolić tym, co jest w sklepach (te najrzadsze unikaty) tylko chcą więcej, no cóż.
Wiadomością kolejną jest to, że w sklepach pojawił się wąż na nogę. Szczerze, to nie spodziewałam się, że moderatorzy go przywrócą, a tu taka niespodzianka!
 
Akurat z tego się bardzo cieszę, pewnie jak większość użytkowników - kolejne ich życzenie zostało spełnione przez moderatorów.
Przejdę teraz do dwóch unikatowych look'ów, które stworzyłam (;
 Postawiłam tutaj na mocny róż i biały. Powiem, że zestaw mi się bardzo podoba  i mam w planach go zakupić, jeżeli Wam się podoba to również możecie! :')
Dodam teraz paletę kolorów oraz cenę.
Cena tego zestawu to 1500 StarCoins.
Tutaj postanowiłam zrobić look z kolorem niebieskim. Bardzo mi się podoba, moim zdaniem jest bardzo lekki oraz dziewczęcy przez to sukienkę.
Ramka fioletowa - włosy
Ramka pomarańczowa - dodatki białe
Ramka czerwona - dodatki niebieskie (sukienka, buty..) 
Kosztuje 1375 StarCoins.
Tutaj post dobiega końca, przepraszam za jego długość. Postaram się na jutro wymyśleć coś kreatywniejszego oraz dłuższego xd
Paa, Florka ♥

21 komentarzy:

  1. Pierwsza? Chyba tak.. ^-^
    Serca na nogę,jak dla mnie super,ale wąż?
    Nie widziałam go jeszcze. Może jakaś nowość? :3 Nie ważne! Idę kupić. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobi mi ktoś logo? Bo ja nie umiem robić xD. e-mail: ninka3445@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęście, że tylko na 1 dzień bo to jeden z najrzadszych uni :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Wąż? Tylko nie to! Oczywiście cieszę się, ale teraz to wcale nie będzie rzadki unikat... Dobrze, że jest tylko 1 dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, masz super bloga, bardzo się cieszę z Twoich postów, a looki są przepiękne.
    Pozdrawiam, emo cami1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Nikt nie zrobi? xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko, teraz każdy ma po kilka tych tatuaży a wcześniej to było rzadkością. Jest się z czego cieszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wreszcie jest ten wąż! :D Mam go w czarnym kolorze, ale w innych nie, bo nie pasują do mojej skóry. xD Najbardziej podoba mi się ten pierwszy look! :) ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak jakocham węża....i serca.....no cóż, super post niema co gadać. I piszę z prośbą o pomoc otuż: Kupiłam gazetke msp z VIP na tydzień i gdy wysłałam sms'a odpisali mi że mam znowu wysłać za 24 godziny, wysłałam. I tak ciągle....POMOCY!

    ~ Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowując, mam to samo co Tyna...

      Usuń
    2. Zrób tak w telefonie, żeby godsina była o jedną dobę do przodu. Jak tak robiłam robiłam. T^T

      Usuń
    3. godzina* Srry za błąd xd

      Usuń
  10. VIP za Darmo :D Dla każdego przez kolejny miesiąc :3 http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  11. BOSH... NAPRAWDĘ?!!! NO NIEEEE CZATOWAŁAM CAŁY ROK NA UNI NAJ NA SERDUSZKA, MIAŁAM SZLABAN I OMINĘŁO MN WSZYSTKO CO NAJLEPSZE.. NA SERIO BYŁY SERDUSZKA?! Proszę pomóżcie.. Ma ktoś na zbyciu chociaż jedne? Obojętnie jaki kolor... Proszę mój nick Becky 23

    OdpowiedzUsuń
  12. BOSH... NAPRAWDĘ?!!! NO NIEEEE CZATOWAŁAM CAŁY ROK NA UNI NAJ NA SERDUSZKA, MIAŁAM SZLABAN I OMINĘŁO MN WSZYSTKO CO NAJLEPSZE.. NA SERIO BYŁY SERDUSZKA?! Proszę pomóżcie.. Ma ktoś na zbyciu chociaż jedne? Obojętnie jaki kolor... Proszę mój nick Becky 23

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!