czwartek, 4 lutego 2016

Poznajmy lepiej motyw "MSP Wars"!


  Jeśli ktoś uważnie czyta moje posty, to wie, że z tej strony Jullie!
Dzisiaj, jako, że jestem fanką serii filmów "Star Wars", opiszę, skąd wzięły się wszystkie przedmioty, ubrania, animacje itp. z motywu "MSP Wars". Może mało osób to ciekawi, ale zapewniam, że post będzie jednak ciekawił i tych, którzy nie są wielkimi fanami "Star Wars".
Tak, mam wiele innych pomysłów, ale do ich zrealizowania trzeba dużo czasu, więc jeśli dostanę się na bloga na stałe, wtedy będę miała więcej czasu, i obiecuję, że te pomysły wykorzystam (nie, to nie wciąganie was do głosowania na mnie, tylko wiadomość skierowana do was o tym, że moje pomysły wymagają więcej czasu).

To pora zacząć!

Na pierwszy ogień pójdą ubrania z tego motywu.


Jak widać, zaznaczam dane ubrania kwadratami o różnych kolorach, żeby je opisać.
Fioletowy - Jest to strój jednej z głównych bohaterów "Star Wars PRZEBUDZENIE MOCY" (siódma, najnowsza część), czyli dziewczyny o imieniu Rey, która odkrywa, że może być wojowniczką Jedi (dla tych, co nie wiedzą, czyt. dżedaj).
Różowy - To cały strój bohaterki.


Granat/Indygo - Tutaj mamy jedną z wielu dziwnych fryzur Królowej Amidala ("Star Wars MROCZNE WIDMO" część pierwsza).



Na samej górze jest Mistrz Qui Gon (czyt. Kłaj Gon), z lewej strony jego padawan (uczeń) Obi-Wan
Kenobi (czyt. Obi-Łan Kenobi), po prawej stronie Królowa Amidala, ze swoją jakże dziwnie ułożoną fryzurą, która jest w sklepach na MSP. Na samym dole mały Anakin Skywalker, który jest wybrańcem, dlatego Jedi zabierają go na szkolenie.

Niebieski - Jest to hełm jednego z żołnierzy z Najwyższego Porządku.

 
 
Zielony - Jedna z ubrań Królowej/Senator Amidala.
Żółty - Bluzka fana "Star Wars" z nadrukiem Mistrza Yody.
Pomarańczowy - Czapka na wzór Mistrza Yody.
 


Czerwony - Fryzura wcześniej wspomnianej bohaterki - Rey.



Przechodzimy do kolejnej strony:


Fryzura, tym razem Senator Amidala (senatorem staje się w części drugiej "Star Wars" WOJNA KLONÓW).


(zdjęcie wykonane podczas rozmowy Senatorki Amidala i Anakina Skywalker'a).

Fryzura na pewno dobrze wam znanej - Księżniczi Lei.


Górna część jednej z wielu sukni Królowej Amidala.
Spodnie z bardzo dobrze znanej sceny "Star Wars WOJNA KLONÓW", podczas której Anakin Skywalker, jego mistrz Obi-Wan Kenobi (również dawny padawan mistrza Qui Gon'a), oraz miłość Anakina - Amidala - zostają wyprowadzani na arenę, która podobna jest do bitw gladiatorów.



Na ostatniej stronie tego motywu jest mało poznawalnych ubrań, więc postanowiłam jej nie opisywać.

Teraz przyszedł czas na animacje.


Tutaj animacja przedstawia naszą MovieStar, która rozmawia z Mistrzem Yodą, przez.. *trudno mi powiedzieć* taki sposób jak widać wyżej (dużo się dowiedzieliście C';).



W tej animacji możemy zobaczyć, jak nasza postać jest wcielona w rycerza Jedi, ponieważ trzyma niebieski miecz świetlny.



Świetna animacja! :D Trzymamy na barana Mistrza Yodę.



Tutaj, wcielamy się w bohatera - Han Solo - który tańczy ze swoim przyjacieliem wookie'm (czyt. łukim) (rodzaj tego stworzenia), który nazywa się Cheewbacca (czyt. Czubaka).


Bardzo ciekawa animacja. Ta kula, którą widać na zdjęciu, strzela w nas promieniami, które musimy odbić mieczem świetlnym. Czyli wcielamy się w młodego Jedi, który uczy się poprzez jeden z wielu treningów.

A teraz, proszę państwa, rzeczy, dodane z tego motywu:


Na samej górze niebieski miecz rycerza Jedi, na drugim stopniu miecz wojownika, który walczy dla ciemniej strony mocy, przedostatni miecz to zielona broń Jedi, a na samym dole ten sam, co pierwszy.
Jeden z wielu statków kosmicznych.
Mistrz Yoda.
Obustronny miecz świetlny Mrocznego Widmo (Darth Maul), którym pokonał (w pierwszej części) mistrza Qui Gon'a.


Plakat dla fanów "Star Wars" z mistrzem Yodą.
Blaster, z którego strzelały droidy obronne, oraz żołnierze z Najwyższego Porządku.
Pojazd Mrocznego Widma.
Zapewne jakiś droid. Jednak jaki? Nie wiem.

I ostatnia rzecz, czyli tło!:


Przedstawia ono akcję wojny, którą rozpoczęła się część siódma.


To na tyle w tym poście. Myślę, że zaskoczył nie tylko tych, którzy uwielbiają "Star Wars", ale i tych, którzy zbytnio za tymi filmami nie przepadają.
A teraz informacja! W komentarzach napiszcie, jaki post chcielibyście przeczytać ode mnie. Ten, który poprze najwięcej osób, zostanie przeze mnie wykorzystany.

Do następnego posta,

~Jullie
`Ava ♥






25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I..? Jakaś opinia o poście by się przydała (y)
      Ale gratki, wygrałaś chlebki z masełkiem B)

      Usuń
    2. Post fajny. C': Fajnie piszesz :)

      Usuń
  2. Jejku, świetmy post, widać, że włożyłaś w niego dużo czasu i chęci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie pisałam go ogólnie godzinę, półtorej.. Więc.. tak :)

      Usuń
  3. 3. Świetny post. Uwielbiam Star Wars! Pozdrawiam. nii-
    msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 3. Świetny post. Uwielbiam Star Wars! Pozdrawiam. nii-
    msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo w lewo i w prawo! Świetny pościk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz kto to Inviolability? Moje stare konto. Pamietasz jego styl ubierania? Bordowe wlosy i czarno biale dodatki. Slicznie dziekuje za kopiowanie, widac, ze jestes malo kreatywna. Chcialam napisac to juz dawno, ale dopiero teraz sie odwazylam. Opini o poscie nie bedzie.

    `Invio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno mówiłam Ci, że Ona planuje się tak ubierać, zanim założyła jeszcze konto. Powiedziałam Ci o tym. Nie byłaś zdenerwowana, odparłaś tylko "Ok", a teraz ją oskarżasz, że ściąga i ją oczerniasz? Jaka sprawiedliwość na świecie. Nie, przepraszam, sprawiedliwość nie istnieje :"")

      Usuń
    2. To, że ona na MSP jest ubrano na czarno biało i ma bordowe włosy, to nie znaczy, że ściąga od Ciebie? XD
      Zapewne ty nie byłaś pierwszą osobą na grze, która ubrała się w taki sposób. Daruj sobie więc taki komentarz.
      ~ Sandra

      Usuń
    3. Dziękuję, Olu i Sandro. Tak, nie tylko ja ubieram się tak jak ty, złotko. Jako, że nie lubię mieć na sobie kolorów (oprócz czarnego i białego), ażeby nie było nudno, dodałam bordo.

      Usuń
    4. Ola, zartujesz sobie? Nie pisalas mi NIC o tej osobie. :')))

      Usuń
    5. Nie wiedziałam, że ktoś może cierpieć na wyższego poziomu sklerozę, niż ja c"":

      Usuń
    6. Nie wiedziałam, że ktoś może cierpieć na wyższego poziomu sklerozę, niż ja c"":

      Usuń
  7. Czekałam na tego posta! Jak napisałaś mi, co szykujesz, to byłam niecierpliwa! Ja kocham "Star Wars". Na razie nie oglądałam tylko 5 i 6 części, ale niedługo nadrobię te straty (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz, nie czytałam posta, bo sama będę nadrabiać filmowe zaległości i oglądać Star Wars, więc boję się spoilerów. XD Sam pomysł jest mega!
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha XD Spoko, rozumiem, ale obiecaj, że jak obejrzysz, to przeczytasz (nie zmuszam). ;-)


      Dzięki, dlatego stwierdziłam, że nie tylko dla fanów SW się spodoba :')

      Usuń
  9. Nie pisze się "łuki" i "czubaka" tylko wookie i chewbacca. Tak na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję. Nie zauważyłam tego. Akurat część o animacjach pisałam z telefonu, a jak u prawie wszystkich, autokorekta się nie sprawdza c';

      Już poprawiam.

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!