czwartek, 31 marca 2016

Cześć!

Z tej strony Tori. Jestem nową redaktorką tego wspaniałego bloga. Za tą posadę  bardzo dziękuję wszystkim, którzy wybierali osoby do II etapu oraz wszystkim, którzy w ów etapie oddali na mnie głos. Jestem Wam bardzo wdzięczna. W tej notce, jak już pewnie się domyślacie chciałabym napisać coś o sobie. Dodatkiem będzie też moja historia gry na MovieStarPlanet oraz pewna niespodzianka. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba, zapraszam więc do czytania!

x* O MNIE *x

Mam na imię Wiktoria i nie mam drugiego imienia. W szkolnej klasie mam pseudonim 'Kot', ponieważ bardzo lubię te puchate stworzonka. W internecie zaś kryję się pod nickiem 'Tori', zdrobnieniami tego oto pseudonimu oraz zupełnie innymi ksywkami, związanymi z moimi upodobaniami. Urodziłam się 18 czerwca, czyli pod koniec wiosny. Uczęszczam do piątej klasy szkoły podstawowej, mam więc rocznikowo 12 lat. Spowodowane to jest tym, iż poszłam do pierwszej klasy jako siedmiolatka. Uczę się dość dobrze, moje ulubione przedmioty to przyroda, j. angielski oraz wychowanie fizyczne. Mam wiele zainteresowań. Niektóre z nich to taniec, akrobatyka sportowa, fotografowanie, pisanie oczywiście i szkicowanie. Uczęszczam na dodatkowe zajęcia z j. angielskiego, tańca oraz akrobatyki. Kiedyś chodziłam też na śpiew, ale obecnie robię to tylko w domu i dla przyjemności.

x* BLOGOWANIE *x

Zaczęłam blogować w pierwszej połowie 2015 roku. Wiem, nie jest to dokładna data, ale tak było. Zaczynałam od Swoich blogów o różnej tematyce, które po kilku notka zawsze porzucałam. Pierwszą poważniejszą stronką, na której się znalazłam były Wanny. Zapewne wiele z Was doskonale pamięta ten okres czasu. Powiem to wprost, bo jestem tego w stu procentach świadoma - nie umiałam wtedy pisać. Robiła mnóstwo głupich błędów, moje notki były krótkie i nudne. Doszłam do tego dopiero po jakimś czasie, niestety. Gdybym domyśliła się tego wcześniej, na pewno uniknęłabym tylu nieprzyjemności. Były komentarze, opinie.. chyba doskonale wiecie o co chodzi. W tym momencie z wieloma się zgodzę. Ale po tym trudnym początku przeniosłam się na inną stronę i próbowałam od nowa. No więc rozwijałam się. Pamiętam, jak razem z innym bloggerem (On wie o co chodzi, zapewne to pamięta) pisaliśmy tam posty. Niestety, stronka upadła. 
W tym momencie historia dobiega końca, bo przechodzimy na bloga TZM. Cóż, jestem tam już blisko pół roku, więc kawał czasu. Tam rozwinęłam się, dwa razy zmieniłam styl pisania i poznałam wiele wspaniałych osób.

x* MOVIESTARPLANET *x

Sięgając w przeszłość miałam miliard różnych kont. Ogółem grałam jeszcze, gdy było 25 poziomów, pamiętam tamte czasy jakby to się zdarzyło wczoraj. Moje konta miały dość głupie nazwy. Znajdowała się na nich mała ilość ubrań i rzeczy, zaś 300 złotych pieniążków było dla mnie majątkiem. Później miałam niezwykle długą przerwę i znów wróciłam. Grałam, grałam. Następnie granie mi się znudziło, zatem nastała kolejna przerwa. I wreszcie, przed przerwą wielkanocną w zeszłym roku powróciłam. Założyłam konto o głupiej nazwie 'SWEETyolo04', które obecnie już nie istnieje. Ale zanim jeszcze je usunęłam, (a to historia na dłuższy, osobny post) bardzo dużo grałam. Większość awards, szczególnie z kategorii zakupów zdobyłam na najwyższym diamentowym poziomie, kupiłam Swoje pierwsze 3 Vip'y w życiu i  świetnie się bawiłam. 
Przechodzimy już do konta, na którym gram obecnie. Nazywa się ono 'Tori/Placek' i wczoraj zdobyło 16 poziom. Bardzo je lubię i nareszcie nie wstydzę się nazwy. 

x* NIESPODZIANKA *x

Wymyśliłam nową serię, zupełnie inną niż wszystkie. Będzie to seria powitaniowa, w której będziecie mogli mnie lepiej poznać (Mój gust, światopogląd) Z czasem zmieni się ona, ale o tym powiem kiedy indziej. Już nic nie zdradzam.

***

I to na tyle! Mam nadzieję, że notka Wam się spodobała. Zapraszam do komentowania oraz wyrażania opinii na temat posta. Cóż.. do zobaczenia!

~ Tori



34 komentarze:

  1. Post, świetny i wyczerpujący.
    mspzgiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja najulubieńsza redaktorka zaraz po Kathey *-*
    Świetny wpis! c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Huehuehue.
    Ty jesteś Tori/Placek? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna redaktorka bez sensu. I tak odejdzie po dwóch miesiącach.. albo i wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa.. ona to przemyslała. Zresztą, jeśli by odeszła - wyszłaby na idiotkę, chyba, że to byłoby z jakiegoś ważnego powodu.

      Usuń
    2. Wszyscy tłumaczą się nauką

      Usuń
    3. Wszyscy tłumaczą się nauką

      Usuń
    4. Zgadzam się z Zgadzam się i Noną Tavią.

      Usuń
  5. Super post *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post!
    Mam pytaneczko... Zrobisz mi logo? Bo jestem wprost zauroczona logami od ciebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogę Ci zrobić. Jakieś wymagania? A, i jaki masz nick na MovieStarPlanet?

      Usuń
    2. Independent Girl


      Tak jakby co Xdd

      Usuń
    3. Ale się wytrącasz -.- #niehejt #nomozetroche

      Usuń
    4. Tak, Independent Girl. XD
      Nie mam, zdaję się na ciebie! Twoje loga są śliczne takie, jakie są i nie chcę cię ograniczać.

      Usuń
  7. Super, że będziesz tutaj pisać. Czekam na posty.
    Hmm... zrobiłabyś mi logo? Tworzysz piękne, więc bardzo chciałabym mieć także od ciebie. Mój nick na msp to AAmethystowa. Wymagań nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post:)
    Możesz zrobić mi logo? Są piękne :*
    Mój nick: ###supergirl
    Z resztą zdaję się na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę prosić logo?
    Nick; ByAnyBunny
    Wymagań nie mam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Okej, jak wszycy to wszyscy. Możesz zrobić mi logo, Nick: justinB7





























    ,



















    .





















    .













    .









    .






    .








































    .










    .









    .










    .










    .












    .












    .










    .











    .








    Jakże to długie i wyczerpujące XD









    .


















    .














    .








    .











    .














    .

















    .


















    (nie) Prima Aprilis XDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :). Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!