środa, 30 marca 2016

Hello, it's me.


Cześć wszystkim. Z tej strony nowa redaktorka owego bloga - Naydable. Na początek chciałam przeprosić, że tyle nie pisałam (zaproszenie dostałam cztery dni temu), aczkolwiek pragnęłam odpocząć od gry i wszystkiego co z nią związanego. Dziękuję osobom, które głosowały na mnie, a także administratorką za tak wielką szansę. Cóż w tej notce spotkacie się z postem, który na pewno was nie zaskoczy, bowiem będzie on o mnie oraz mojej przygodzie z grą moviestarplanet. Nie przedłużając zapraszam do przeczytania posta, a pod koniec wyrażenia opinii!

Jestem zwyczajną dwunastolatką imieniem Natalia. Mam dwie młodsze siostry Nikolę oraz Anastazję. Od dziecka kochałam przyrodę, w moim domu zawsze było jakieś zwierzę. Aktualnie posiadam psa rasy maltańczyk o imieniu Dingo oraz cztery ukochane koty Pusię, Kaję, Busia i Czarusia, za które oddałabym wszystko. Mój wymarzony zawód to lekarz weterynarii, ponieważ zwierzęta są moją pasją. Wydaję mi się, że dobrze radzę sobie z ortografią czy interpunkcją. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest język polski, uwielbiam wszystkie przedmioty humanistyczne. Mam masę zainteresować można by je wymieniać bez końca, jednak najbardziej lubię robić zdjęcia lub pisać opowiadania ewentualnie wiersze. Niestety na świat patrzę realistycznie, a czasami pesymistycznie, gdyż miałam depresję, ale pomińmy to. Może opiszę swój wygląd? Nigdy nie byłam wysoka, aczkolwiek niska też . Mam bardzo długie brązowe włosy, tego samego koloru oczy przy tym bladą cerę. Dwa lata noszę okulary, lecz jedynie do pisania, czytania. Pochodzę z małego miasteczka mieszczącego się w województwie Mazowieckim. Inni uważają, iż cechuję się wrażliwością, a także uczciowością. 


 O owej planecie dowiedziałam się z reklamy w telewizji, miałam wtedy bodajże 9 latek (nie pamiętam, może mniej, może więcej). Na naszej grze kryję się pod nickiem Naydable, na tym koncie posiadam 6 poziom (chyba to nie przeszkadza?), gram na nim około dwóch miesięcy. Ogółem rzecz biorąc gram od 2012 roku, jednak usunięto mi dwa konta bez podania przyczyny, przez to miałam dwie długie przerwy, po czym wróciłam w obecnym roku. Na moim obecnym koncie o nazwie Naydable, zdążyłam wbić dopiero siódmy level, ale myślę, że to nie przeszkadza. Teraz nie będę kupować VIP'a, zdobywać wysokiego poziomu, gdyż na wcześniejszych kontach, które zostały usunięte miałam piętnasty co więcej dwudziesty, a etap na dobitkę plakietkę jury. Nie chce marnować pieniędzy przy tym czasu, aby kupować pakiet VIP lub wbijać poziom. Grałam na starej filmowej planecie, jednak muszę przyznać, że okropnie grało się gdy było tak zwane ''stare MSP''. Była wówczas beznadziejna grafika, jedyną zaletą tamtego emespe były roślinki plus o wiele ładniejsze zwierzaki. Na moviestarplanet uwielbiam tworzyć stylizacje, lecz nie cierpię pisać ze znajomymi przez kratki.

To już niestety wszystko na dziś, ale zapewniam Was, że następny post będzie dużo dłuższy, w związku z tym, iż ten jest powitalny. Do zobaczenia w sobotę bądź niedzielę, pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

/Naydable.

                 

14 komentarzy:

  1. Znalazło się kilka błędów ortograficznych i brakuje przecinków, ale notkę czytało się przyjemnie. Czekam na więcej! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekam. Zgadzam się XD ;-)

      Usuń
    2. Możecie wskazać miejsca z błędami? Chciałabym poprawić :)

      Usuń
    3. Wskażę, w innym komentarzu, a teraz - czemu na telefonie jest inna wielkość czcionki? :-)

      Usuń
  2. Ja też zauważyłam kilka drobniutkich błędów. Post przyjemnie się czyta:)
    Czekam na dalsze notki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także zauważyłam te drobne błędy. Ale zgłoszenie aż miło się czyta.. Tekstu nie jest za dużo, ale nie za mało. Informacje są ciekawe.

    (Dzisiaj zabieram się za Swojego)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie widzę tylko heloł its mi, to już nie jest oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu występuje różna wielkość czcionki? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie czcionka jest dobra xdd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobi się zamieszanie tak jak kiedyś na wannach. Wydaje mi się, że kolejne redaktorki zostały dodane tylko, dlatego, że starsze nie piszą notek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez urazy, ale głupio wyglądają ciągłe powitania "Heloł, Its Mi".

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tam nic nie mam do posta. Jest treściwy i estetyczny.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!