wtorek, 26 kwietnia 2016

,,Cztery pory roku'' + Przypomnienie o loterii


Pisze dla Was Lin, Linchess, Zuzanka, Durian. (mówcie jak chcecie ;'D) Dziś przychodzę do was z postem pt. ,, Cztery Pory Roku''. Nie jest to żadna nowa seria, choć jeszcze się zastanowię, po prostu wpadłam na pomysł, aby napisać coś innego. Oprócz tego, napiszę wszystkie numerki z loterii i przypisane do nich osoby. Mam nadzieję, że post się spodoba, no i to w sumie tyle.


(niestety, nie jestem super w pisaniu wstępów, choć chciałabym pisać dłuższe)

Więc postanowiłam zacząć od podsumowania zgłoszeń do loterii. Niestety, zostało jeszcze dość dużo miejsc i kilka osób podało zajęty numerek, więc za chwilę wszystko wytłumaczę.

Oto zgłoszenia:

1. Oliwienieczka
2. Julcia27b
3. KajaPlayGames123
4. Wirtualna Lala
5. Nataszille
6. Wariatkaaa=)
7. [AlicjaBlack]
8. martyna lol 12345
9. wolny numerek
10. Klaudia6666s
11. RzyciePrzezRzToNieZycie
12. wolny numerek
13. Kocia Kulka
14. #Sweetja
15. 18love
16. love4ever1
17. Magdalen2005
18. szalona ruda 262
19. wolny numerek
20. wolny numerek
21. AAmethysowa
22. wolny numerek
23. wolny numerek
24. ###supergirl
25. asilisa114
26.  wolny numerek
27. oliwia:)506
28. wolny numerek
29. oliweka2923
30. wolny numerek
31. Trixie 33
32. Naydable
33. 0Kladzia0
34. wolny numerek
35. wolny numerek
36. wolny numerek
37. wolny numerek
38. wolny numerek
39. wolny numerek
40. gilipoli12345
41. wolny numerek
42. minia427
43. MalinaDunia
44. magicbella
45. wolny numerek
46. wolny numerek
47. pola cola cola
48. VIPKA 115
49. drwalkowa
50. lukcia321
51. rafo
52. wolny numerek
53. wolny numerek
54. wolny numerek
55. mlmm2
56. wolny numerek
57. natalia 132hania
58. Taristta
59. MissKlaudusia123
60. wolny numerek
61. wolny numerek
62. Jesy <3
63. Milena111250
64. milikkk
65. >>Blacki<<
66. Olcia999052
67. wolny numerek
68. wolny numerek
69. wolny numerek
70. dziewczyna968
71. wolny numerek
72. !=Kaya=!
73. wolny numerek
74. wolny numerek
75. wolny numerek
76. wolny numerek
77. Unikatowa Panienka123
78. Rosence
79. wolny numerek
80. wolny numerek
81. wolny numerek
82. wolny numerek
83. wolny numerek
84. wolny numerek
85. wolny numerek
86. Independent Girl
87. Mysia#
88. 1010?1010 blizniaczka
89. wolny numerek
90. ByAnyBunny
91. Sam!
92. wolny numerek
93. wolny numerek
94. wolny numerek
95. kornelia123lol
96. wolny numerek
97. Tori/Placek
98. wolny numerek
99. Shimare
100. niebieskaa345

No, naprawdę dużo zostało numerków. Są one wolne, więc w komentarzach możecie się jeszcze zgłaszać, jeśli tego nie zrobiliście. Wolne numerki to: 9, 12, 19, 20, 22, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 45, 46, 52, 53, 54, 56, 60, 61, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 89, 92, 93, 94, 96, 98. 



Oto zaczyna się druga część posta. Mogłabym napisać coś innego, coś co nie jest związane z MSP, lecz jest to blog związany z tą grą, więc jakoś dziwnie by było, mogłyby polecieć negatywne komentarze. Z tego powodu zrezygnowałam.

Nie wiedziałam o czym napisać. Moje serie nie są zbyt kreatywne, a zawsze można napisać coś innego. Siedząc sobie w kuchni, spojrzałam na okno i zauważyłam padający deszcz. W tamtym właśnie momencie, zrodził się w mojej głowie pomysł na tego posta! Już wam tłumaczę o co chodzi. 

Postaram się stworzyć komplety, które będą odwzorowywać różne zjawiska pogodowe. Np. deszcz. Nazwa kompletnie nie pasuje, ale brak pomysłów. Nie spotkałam się z takim postem, tematem, serią itd. Mam nadzieję, że oryginalnie. Jeśli po przeczytaniu stwierdzicie, że chcielibyście jeszcze coś takiego pisać, pomyślę nad serią.

Na ten jednorazowy post (chyba, że będziecie chcieć serie) wybrałam 3 pogody/zjawiska atmosferyczne, jednak jak zawsze mam w zwyczaju zrobię 2 looki. (myślę, że w następnym poście chyba zacznę robić do wszystkich zdjęć)

O to zdjęcia i opisy:


Jest do deszcz. Wybrałam takie zdjęcie, jednak nie będę kierowała się kolorystyką i innymi rzeczami ze zdjęcia. Po prostu stworzę strój nawiązujący do deszczu, w mojej wyobraźni.
Na zdjęciu jest dużo kolorów. W tle widać dużo żółtego, trochę zieleni, niebiesko-szare niebo. Jest to pewnie okno, na którym widać krople deszczu, a do szyby przylepiony jest czerwono-pomarańczowy listek. Jak już pisałam, a z resztą to widać, obraz przedstawia deszcz.



Krajobraz zimowy, inaczej mówiąc, śnieg. Przedstawiona jest zaśnieżona ulica, obok jakiegoś lasu lub wokół drzew. Jest też wjazd do jakiegoś właśnie lasku. Po drugiej stronie ulicy, widać jakieś drewniane, wystające z ziemi słupki, które mają między sobą odległość ok. 1 m. W niektórych miejscach można zauważyć padający śnieg. 



Piękne zdjęcie. Ostatnio u mnie w szkole, było spotkanie z podróżnikiem, który odwiedził Brazylię. (przez 40 kilka dni jeśli się nie mylę) Pokazywałam nam dużo, dużo zdjęć, opowiadał, ale mniejsza o to. Właśnie zrobił on podobne zdjęcie. (nad jakimś wielkim wodospadem, zapewne nad tym, ale nie wiem jak się nazywa, powiedz ktoś ;<) Widać tu kawałek tęczy, która ma 3 kolory - pomarańczowo-czerwony, przebłysk żółtego i niebieski. W tle widnieje wielki wodospad i dużo roślinności. 


Zdjęcia ładne, jednak ja, jak to ja, raczej zepsuję trochę kompletem. Moja wada jest taka, że dla siebie umiem tworzyć spoko stroje, ale na potrzeby bloga idzie gorzej. Może tym razem wymyślę coś ciekawszego, zobaczymy. 
Teraz biorę się za robienie looków, a wy możecie już jechać w dół. ;')

1 komplet:


Od razu rzuca się w oczy pomarańczowo-czerwony listek. Za chwilę wytłumaczę, bo nawet widać, że do niczego on nie ma pasuje. Ale co do ceny - trochę za dużo jak na taki look, ale ubrania były dość drogie. 

Włosy: Zwyczajny kucyk w koloru ciemnego blondu. Niby zwyczajny, ale wydaje mi się trochę dziwny. Taki jakiś sztywny. Jest on umiejscowiony dość wysoko, w sumie takie kucyki mi się podobają, jednak tutaj wygląda to trochę nienaturalnie.
Góra: Lekko świecąca bluzka, więc komponuje się ze spódnicą. (za chwilę o niej) Ma ona dużo świecących kryształków/brokatu, którego niestety nie za bardzo widać. Jej rękawy są w niektórych miejscach są lekko bufiaste.
Dół: Jak już napisałam, według mnie, bluzka komponuje się ze spódnicą. Może nie idealnie, ale troszeczkę tak. Tutaj także mało widać, jednak na spódniczce zmieniłam kolor tego brokatu na jasny niebieski, aby przypominało to krople deszczu. Gdybym nie zmieniała koloru byłoby naprawdę dużo tego napchanego brokatu na materiał, a tak to nic nawet nie widać.
Buty: Wybrałam tutaj jakieś trampki... Hmm... co to jest? Mi tam przypomina trochę takie 'babcine kapciuszki'. Sama mam podobne w domu. Zmieniłam ich kolor, aby pasował do reszty stroju. Podeszwa ma kolor biały.
Dodatki: I teraz przechodzimy do dwóch rzeczy. Pewnie zastanawiacie się, gdzie tu jest drugi dodatek? Jest to szary/biały kołnierzyk przy bluzce. Pewnie wcześniej tego nie zauważyliście, bo wygląda realistycznie. Wszystko świecące, brokatowe, więc on też taki jest. Druga rzecz to ten kompletnie niepasujący listek. Nie chciałam aby było strasznie pusto, dlatego jednak postanowiłam wykorzystać liść, który jest na zdjęciu. Kompletnie nie pasuje, ale chciałam jakoś uratować ten look.


Teraz przejdziemy do drugiego kompletu. Zamiast śniegu najpierw zrobię tęczę, ponieważ widziałam już kilka rzeczy do niej podobnych. 



Hmm... Pewnie myślicie, że trochę powariowałam i w sumie w pełni się z tym zgadzam. Jak już szaleję, to na całego. XDD Wszystko tęczowe, więc tęcza do zauważenia jest. 

Włosy: Rozpuszczone, mające długość do pasa, może trochę wyżej. Z grzywki zrobiony jest warkocz,który idzie w tył. Ogólnie, włosy są w lekkim nieładzie, co mi się podoba. Powiedzmy, że tak jak wchodzimy do domu z podwórka, gdzie wieje wiatr. Włosy są rozczochrane i właśnie w podobnym nieładzie.
Góra i dół sukienki: Góra: na całą szerokość sukienki zrobiona jest tęcza. Jest to zwyczajny krój, taki, z którego możemy zrobić sukienkę w desing studio. Nie ma ona ramiączek, rękawów. Więc jest wycięta tylko na klatkę piersiową. Co można powiedzieć o dole? Tutaj wszystkie pasy z tęczy są tak jakby ''porozrzucane''. Są w innych miejscach. Za to nie jest on taki jak dół sukienki z desing studio. Tutaj pod materiałem stroju mamy jeszcze podszewkę. Ogólnie, na tej części ubioru mamy po prostu wszystkie kolory. ;')
Buty: Do sukienki najbardziej pasują moim zdaniem obcasy, więc tak też wybrałam.  Aby odróżnić jakoś ten kolorek, wybrałam żółć i jasny niebieski. Co by jeszcze na ich temat powiedzieć? Część, która ma kolor niebieski to serduszko. 
Dodatki: Tutaj mamy tęczowe kolczyki, opaskę i naszyjnik. #junikorns Do opaski tęcza przyczepiona jest poprzez błyszczącą, materiałową przyszywkę. Wygląda to bardzo fajnie, podoba mi się. Na naszyjniku niestety nie ma tęczy, ponieważ naszyjnik był dla VIP. Jednak na tym jest to coś może w kształcie cukierka? Sama nie wiem. 


Jak już pisałam, ocenię tylko 2 komplety. W następnym poście z tej serii lub serii podobnej, stworzę wszystkie komplety do zdjęć.

 Co do posta - przypominam o loterii. Na samym początku wypisałam wolne numerki.
Jeśli ktoś chciałby jeszcze się dołączyć do losowania, to cieplutko zapraszam. 
Aha, sprawdźcie czy dobrze zapisałam wasz nick i numerek, ponieważ z kilkoma osobami miałam problem.


Jeżeli zauważyliście jakiś błąd ortograficzny, interpunkcyjny lub literówkę - proszę o napisanie w komentarzu. 

Tym akcentem kończę posta. Natępnym razem spróbuję napisać coś dłuższego.

Do następnego! Pa! ;**




57 komentarzy:

  1. Moja siostra też chcę wziąść udział jej nick to: stelladdd
    a nr: 35

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra też chcę wziąść udział jej nick to: stelladdd
    a nr: 35

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha i u mnie w szkole chyba był ten sam podróżnik miał chyba na imię Samuel

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam nr 69, niby jest wolny, a na ponownej liście nie ma go. Proszę jeszcze raz. SweetGilrl3>

    OdpowiedzUsuń
  6. Numerek 83
    Nazwa: martuckowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Numerek 83
    Nazwa: martuckowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Źle napisałaś mój nick, powinno być Sweet#ja btw fajny post ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Wiem że nie na temat:
    Czy msp ma wirusy?
    Nie mam tam konta. Mam na Stardoll, ale ostatnio mo się nudzi.
    Ps. Można zmieniać wygląd moviestar? Bo ja taka, że dnia bez zmieniania nie wytrzymam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz grać na msp, to serdecznie zapraszam, na serwerze nie ma ŻADNEGO wirusa :) Wygląd możesz zmieniać kiedy chcesz :) Załóż konto i zaproś Milena111250 (to jestem ja) ;)

      Usuń
  10. Po prostu żal tego dziecka, który ściągnął pomysł z mojego bloga. Naprawdę nie macie co robić? Może jeszcze ściągniecie ode mnie magazyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego niby pomysłu? Jeśli chodzi o mnie, to nawet nie wiem kim ty jesteś i jak się nazywa twój blog.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. 1. Inspirowane looki to żadna nowość i bynajmniej ty ich nie wymyśliłaś.
      2. Do tego całego magazynu też nie masz praw aktorskich, wcześniej robiła to chociażby Laniacz, także nie użalaj się tak nad sobą, jacy to wszyscy są źli.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. 9?
    Jaija001
    Ps ludzie, wracam na blogi XDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. 9?
    Jaija001
    Ps ludzie, wracam na blogi XDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Nick: liana@liana
    Numerek: 81 ???
    /Agnes
    Ps: Wracam.

    OdpowiedzUsuń
  15. 21 albo 23,wybierz jeden, który nie jest zajęty.

    -OreoGirll

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! Tak btw do zapraszam na mój kanał : Fen The Sims 4 Na 50 subskypcji konkurs na VIP! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr. 45 malinka2992 i nr. 34 pata23032006@wppl to konto kolezanki😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Czesio Grzesio!
    Kiedy wyniki się pojawią na blogu ?? Jaka ja ciekawska xD


    ~Milena111250

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!