sobota, 30 kwietnia 2016

~ Konkursy - wielkie nagrody! ~

Znowu zawaliłam sprawę. Mój post niby w przygotowaniu, a tak naprawdę go nie ma. Ciągle ciężko mi się przygotować do tagu, gdyż ciągle wypadają mi po drodze jakieś sprawy. Nie mam pojęcia, czemu tak to się wszystko dzieje, ale... No dobra, ja Wam tu przynudzam, a Wy oczekujecie posta! Przecież dzisiaj powinnam odnowić historię looków, ale że ostatnio mnie tu nie ma.. *Ktoś nagle wpadł na pomysł i kazał mi zorganizować konkurs, czy tam loterię.* Także..

Z A S A D Y   K O N K U R S U / L O T E R I I

~ Robimy miniaturkę do filmiku na yt z moją ms i tłem movie star planet. Taka z napisami typu; moviestarplanet, julq, presents, msp, itp.

~ Robimy mi intro. Piosenki do intra podam później. Napisy; Julq, presents. (Za wybranie tego są większe nagrody).

N A G R O D Y   Z A   M I N I A T U R K Ę

1 miejsce - Cała lista życzeń, 5 grafów + podpisywanie się jednym z filmów/artow tej osoby.
2 miejsce - Cała lista życzeń, podpis jednym z filmów/artów.
3 miejsce - 5 prezentów z listy życzeń + rola w filmie.

N A G R O D Y   Z A   I N T R O;

3 listy życzeń + obejrzenie 10 filmów + love it na wszystkie looki + używanie intra.

2 listy życzeń + obejrzenie 10 filmów + love it na 5 looków + używanie intra.

1 lista życzeń + obejrzenie 5 filmów + love it na 5 artów + używanie intra.

U W A G I   I   I N N E

~ Nagrody za udział z konkursów są takie same, a mianowicie;
1 prezent z listy życzeń

~ Wyróżnienia z obu konkursów są takie same;
2/3 prezenty z listy życzeń

~ Wysyłamy na; Fantasylps.lps@gmail.com
To do następnego posta

/'Julq


23 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że jeszcze warto by było podkreślić, że miniaturka powinna mieć widoczne napisy z daleka XDD
    Ale spk, zgłaszam się właśnie do miniaturki, bo do zrobienia intra nie mam programu.
    Nick: Jesy <3
    Nwm czy mam Cię w znajomych, więc jeśli nie to zaproszę z konta Callies 👍

    +podpisywanie się jednym z filmów / artów tej osoby? Jakoś nie rozumiem... Filmem? XD Myślałam, że może użycie mi iaturki jako logo w poście, ale film? Art?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz mnie na Callies. Jeśli chodzi o te filmy i arty, to mogę ci pokazać o co chodzi w następnym poście.

      Usuń
    2. Heh, jeśli możesz to poprosiłabym o pokazanie ;)

      Usuń
    3. Gdzie robiłaś miniaturkę?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do... zrobienia miniaturki? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      A tak w ogóle, to Witney 33 to twoje konto?

      Usuń
    2. Nie, moja najka. Czasami na nie wchodzę, ale tylko wtedy, jak ona mnie prosi, itp.

      Usuń
    3. *najka, ale dokładniej przyjaciółka z klasy

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Zgłaszam się do obu kategorii

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zgłaszam się, nie opłaca mi się, ale życzę uczestnikom powodzenia. *nie krzycz na mnie xdd*

    ~'M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do tego i tego. Jaka piosenka w intrze?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do miniaturki. Dodaj mnie do znaj na jakimś twoim koncie: operetta PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piosenki do intra? Zgłaszam się!
    Nick: lukcia322

    OdpowiedzUsuń
  10. Można jeszcze?
    Do miniaturki?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!