wtorek, 10 maja 2016

Czas to naprawić.


Cześć!

Z tej strony Tori. Dziś szykuję dla Was notkę o zmianach, próbie naprawienia i ożywienia stronki. Na wstępie chciałabym podziękować Florce za posadę administratora i przekazanie jej admina ' w moje ręce'. Nie jestem pewna, czy mnie to nie przerośnie, ale postaram się przywrócić bloga do życia i odświeżyć go. Oczywiście w sprawie tych zmian chciałabym skontaktować się z pozostałymi administratorkami. Proszę, napiszcie w komentarzu i podajcie Swój numer gg, jeśli macie ten portal. Przechodzę do sedna i już wypisuję zmiany w kolejności, w jakiej chciałabym je wprowadzić.

  • Pierwsza rzecz - chciałabym odświeżyć wygląd strony. Chodzi mi tutaj o nowy nagłówek, tło, gadżety i dodatki. Mam dość ciekawą wizję tego wszystkiego. Zacznijmy od inspiracji i pomysłów - kwiaty, coś delikatnego, kolory pastelowe. Na nagłówku wolałabym mniej postaci. Tło byłoby w pastelowe kropki, paski lub w jakiś przejrzyste wzorki. *Dlaczego używam czasowników : byłoby, chciałabym? Bo to nic pewnego, nie chcę się rządzić, czy coś* Chciałabym też dodać kursor, ale to zależy od was. Ciekawią mnie też ostatnio pyłki, lubię je tworzyć. Odświeżyłabym wygląd i piosenki znajdujące się w blogowej Playliście. Jedyną pewną rzeczą jest.. blokada kopiowania. Myślę, że na tak sławnym i rozwiniętym blogu jest ona potrzebna. 

*UWAGA : Nie umiem robić nagłówków. Dlatego jeśli dobrze Ci to wychodzi i jesteś otwarty/otwarta na propozycje innych, napisz w komentarzu kontakt lub Twój numer gg.*

  • Dalej chciałabym zrobić konkurs na redaktora, to oczywiste. Pisze bardzo mało osób (Ja także ostatnio to zaniedbałam, przepraszam!) i myślę, że nabór jest najlepszym wyjściem. Nowe osoby z nową energią ożywiłyby i odnowiły stronę.


***

Na dzisiaj to tyle. Piszcie sugestie, i powiadomcie mnie, jeśli jesteście dobrzy w robieniu nagłówków. Pozostałych administratorów proszę zaś o napisanie w komentarzu choć kropeczki, czy numeru gg.

~ Tori

22 komentarze:

  1. Dasz sobie radę! Będziesz świetnym adminem. Konkurs na redaktora to jedyne wyjście. Poradzisz sobie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam do ciebie na msp, a nagłówek bez problemu zrobię. Tylko, kto ma na nim być? Ty, ja, zuzia, supergirl?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz niezłe pomysły.Taki nagłówek bardzo ładnie by wyglądał.Jakbyś zmieniała kursor to dodaj pyłki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tori, kiedy wyniki konkursu na logo? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, jak znajdę czas na odnalezienie i ogarnięcie. Ale w tym tygodniu.

      Usuń
  5. Wiem, że odeszłam. Ale jednak radziłabym zrobić nagłówek po konkursie na redaktora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak uważasz... Może i to dobry pomysł, Florko.

      Usuń
  6. Zasłużylaś na posadę administratorki, nowy nagłówek i konkurs na redaktora rzeczywiście by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz może facebooka? Chciałabym z tobą porozmawiać. Też jestem za konkursem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pisała Florka - lepiej, wyraźniej i ułatwiając sobie życie zrobić nagłówek po konkursie, bo przecież dojdą nowe osoby i trzeba będzie je oznaczyć, prawda?

    Dasz radę, Tori, liczę na Ciebie. (:

    ~'M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mogę spróbować zrobić naglowek (mam 5 wolnych dni *nie pytajcie dlaczego*).
    Ale widzę, że trochę osób już chce... najlepiej podam gg (ale to w oddzielnym komie bo nie pamiętam XD).
    Myślę, że pyłek do tej strony nie pasuje, wystarczy jakiś biały, ładny kursor.
    Może blog się podniesie, ale szczerze w to wątpię. Era blogów o msp się kończy i trzeba się z tym pogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jesteś administratotem, Tori! Aha, dlaczego zawsze muszą być kolorowe pastelowe? Mi się one już przejadly, znudziły. Może czasem postanowicie na jakieś wyraziste, ekscytujące? Fajnie będą ożywiać wygląd tego bloga. To tylko moja opinia, bez hejtow.
    Aha, kiedy wyniki konkursu na logo?

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki dziewczyny! Postarajcie się. Jak będę miała trochę wolnego czasu to mogę zrobić nagłówek ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę zrobić :)

    ~miciakicia74@gmail.com

    Nie mam GG :(

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!