wtorek, 10 maja 2016

To juz ten czas. Ten w którym wszyscy odchodza. Nic już nie zostaje. Tylko same wspomnienia. Brak aktywności. Brak śmiechu, zabawy.. po prostu wszystkiego. Najbardziej odpowiedzialni odchodzą. Cześć bloku się wali. Próbują ją odbudowac pozostali aktywni ludzie. Ale ich brak. Jeden główny, prowadzący. I dwie osoby. W tym ja. Tori, Supergirl, ja. Tylko trzy my, niby trzy, ale.. w załodze bloga więcej osob. Nestelle, Kathey, Malina, Zuzia, Abieska, Florka, CCTNM. I zostają tylko trzy. Ja, Tori, Julka. Praktycznie mogłabym powiedzieć tylko Tori i ja, gdyż reszta z załogi wydaje się być nie aktywna. Odbudujmy to co jest, albo odejdźmy. Weźmy się zjednoczmy.. ale nie. Zaraz i ja odejdę. Julq. Koniec końców. Jedna osoba zostanie. Tori. Czyli? Jakiś sens? Nie ma sensu pracować w dwie osoby.. postów nie ma, więc nie ma i czytelników. To już jest mój koniec. Dziękuję.

17 komentarzy:

  1. Przkre...:/ Bardzo lubiłam tego bloga, teraz upadł. Można by było zrobić nabór... chyba, że. *nie Iza nie mysl o tym, to nie prawda*. Myślę, że bloga jeszcze uda się uratować z tej brudnej wody. Przeciez już dużo razy upadał, tak? Więc czemu nie teraz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz nagle wszyscy odchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez komentarza. W sensie komentarz bez opinii.

    ~'M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda.. Konkurs na redaktora jest obowiązkowy.. Chociaż nie wiadomo czy da się cokolwiek uratować. 😔

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za bardzo zrozumiałam ten post. Jeśli odchodzisz - rozumiem to w stu procentach, w końcu sama całkiem niedawno postąpiłam podobnie. Jeśli nie - wierzę, że w czasach, które nastały, kiedy załoga się wykruszyła, staniesz na wysokości zadania i pomożesz w podnoszeniu bloga w górę.
    Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmiem zauważyć, a właściwie napisać, że ta strona upadła w momencie, gdy Abieska odeszła. Ona umierała powoli, a każdy próbował ją uratować. Na wszystko przychodzi pora. Ale ożywić nieżyjącego się nie da. ;)
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. :/ w 2012 była epidemia blogów... A teraz? Blogi to nie dżuma czy coś! Nie "wypędzajmy" ich! :/ to TRZEBA naprawić:'(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze sądziłam, że pomożesz mi odbudować stronę, zrobić konkurs, popracować nad wyglądem, dodatkami, szablonem. Zawiodłam się, i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że teraz wszyscy odchodzą z blogów :'). Albo nie piszą, albo się usuwają :/. Wszystkie blogi, które do tej pory czytałam gdzieś się schowały. Jeszcze tylko Emily się trzyma... Lecz nie chodzi tu tylko o stronki o MSP, również inne :').

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. To w takim razie jak mielibyśmy rozumieć 'to już jest mój koniec'

      Usuń
    2. Lol to o co cho? XDD

      Usuń
  11. Ja... boże, wszystko jest po części winą adminek. Bo.. to my zaniedbałyśmy, a Florka to trzymała wszystko, zupełnie sama.

    Nie jesteś sama, wracam w piątek i.. jeśli możesz i masz, proszę podaj swojego facebooka w roboczych. Chciałabym omówić kilka kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mów, że blog upada. Błagam. Uda Wam się.

    OdpowiedzUsuń
  13. ^^ ZGADZAM SIĘ Z TYM DO GÓRY! DOCIE SOBIE RADĘ JESTEŚCIE SILNE... JAK BY BLOG ZOSTAŁ USUNIĘTY... TO JA BYM SIĘ... ZABIŁA xD KOFFAM TEN BLOG! CZYTAM GO I CZYTAM I MI SIĘ ON NIE NUDZI. POZDRO DLA AKTYWNYCH NA BLOGU!


    ~Milena111250 ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!