niedziela, 1 maja 2016

馃崿 TicTac #1 + Jestem dzieciem Neo? 馃崿


Cze艣膰!

Z tej strony Tori. Tym razem przygotowa艂am dla Was co艣 zupe艂nie innego (Znowu!). Ot贸偶 do dzisiejszej notki, a raczej serii notek zainspirowa艂o mnie.. opakowanie TicTac'贸w! Wymy艣li艂am, 偶e b臋d臋 tworzy艂a stylizacje inspirowane opakowaniami tych cukierk贸w. Dodatkowo zn贸w zaprezentuj臋 rozmow臋, tym razem z osob膮, kt贸ra proponuje darmowego Vip'a i uwa偶a mnie za dziecko neo. C贸偶, zapraszam do czytania!

馃崿Rodzaj馃崿

Ostatnio zobaczy艂am t臋 paczk臋 cukierk贸w w szkolnym sklepiku. Tam zawsze mamy TicTac'owe nowo艣ci, najnowsze smaki. Mimo tego, 偶e rzadko robi臋 zakupy w szkolnym sklepiku, postanowi艂am kupi膰 te dra偶etki. Zaciekawi艂 mnie ich smak i opakowanie, 艂adna kolorystyka. Zauwa偶y艂am te偶 inne z serii 'Mixers' - o smaku wi艣ni i Coli. Wiem, 偶e s膮 te偶 Mohito, ale ich nigdzie nie widzia艂am. Rozpisuj臋 si臋 nad smakami, a przecie偶 powinni艣cie zobaczy膰 str贸j, prawda?

馃崿Stylizacja馃崿


Stylizacja mi si臋 podoba. Idealnie oddaje kolorystyk臋 tego opakowania TicTac'贸w. Bo pomara艅czowy, 偶贸艂ty i czerwony. W艂osy s膮 za艣 jasnobr膮zowe/ciemny blond. Ostatnio u偶ywam ich bardzo cz臋sto, nawet mam je w szafie mojej MovieStar. Bluzeczka jest do艣膰 letnia z kr贸tkim r臋kawem i wzorem ombre. Do niej dobra艂am czerwon膮, rozkloszowan膮 sp贸dniczk臋 z wysokim stanem. Posta膰 nie b臋dzie chodzi艂a boso, dlatego tez dobra艂am jej s艂odkie, wi膮zane sanda艂ki. Lubi臋 wybiera膰 dla mojej lalki dodatki, wybra艂am okulary z kolorowymi szk艂ami oraz bransoletki. Ca艂o艣膰 jest sp贸jna i wed艂ug mnie bardzo 艂adna.

馃崿 Fryzura - Soft Bob
馃崿 Bluzka - Off One Shoulder
馃崿 Sp贸dnica - Explorer
馃崿 Buty - Ghille Plats
馃崿 Okulary - Spring Time
馃崿 Bransoletki - BFF Brancelets


馃崿 Czarna ramka - d贸艂 bluzki, g艂贸wny kolor sanda艂贸w, oprawki okular贸w, dodatki na bransoletkach
馃崿 Ciemnoszara ramka - g贸rna cz臋艣膰 bluzki, dodatki na bransoletkach i wi膮zania na butach
馃崿 Jasnoszara ramka - W艂osy
馃崿 Bia艂a ramka - Elementy bransoletek, sp贸dnica, szk艂a w okularach

馃崿Jestem dzieckiem neo? - kolejna rozmowa馃崿


Tym razem wszystko po艂膮czy艂am. Na g贸rze, czytaj膮c od lewej strony mamy pierwszy i drugi kawa艂ek, na dole mamy dwa kolejne wed艂ug tego samego schematu. Od razu m贸wi臋, jak rozpocz臋艂a si臋 rozmowa i dlaczego na jej pocz膮tku napisa艂am 'Ja'. Mo偶ecie mnie za to zjecha膰, ale zawsze gdy kto艣 oferuje Vip'a, pozdra czy list臋 偶ycze艅 zg艂aszam si臋. Zwykle ciekawi mnie to, w jaki spos贸b taka osoba chcia艂aby sprawi膰 nam to pozdro, Vip'a czy cokolwiek innego. No wi臋c napisa艂am. reszt臋 widzicie chyba sami. Wiem, pewnie wydaje Wam si臋 to b艂ahostk膮, ale mnie zawsze takie rzeczy interesuj膮 i lubi臋 o tym pisa膰. Co s膮dzicie o tej dziewczynie, i rozmowie z ni膮?

馃崿

C贸偶, to na tyle. Mam nadziej臋, 偶e spodoba艂a Wam si臋 nowa seria. Zapraszam do wyra偶ania opinii na jej temat oraz zg艂aszania si臋 do konkursu na logo. No i c贸偶, 偶egnam Was!

~ Tori 

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mog臋 zakupi膰 stylizacj臋?

      Usu艅
    2. Ale t膮 z tej notki, 偶adn膮 inn膮.

      Usu艅
    3. #Rzalbulrozpacz
      Rozumiem, 偶e piszecie na s艂awnym blogu, kt贸ry z dnia na dzie艅 zyskuje wi臋cej wy艣wietle艅, nowych redaktor贸w oraz do艣wiadczenie. Na ca£ej tej stronie jest wielka historia, ale to, 偶e tu piszecie 艣wiadczy, 偶e czytelnicy s膮 nikim? Coraz bardziej co艣 mnie z t膮d odpycha. Masz si臋 za niewiadomo, kogo
      -Mog臋 zakupi膰 stylizacj臋?
      -Eee, tak. Ale t膮 z tej notki, 偶adn膮 inn膮.
      Okej, co Wam si臋 stanie jak kto艣 co艣 kupi? Doceniam, to 偶e robisz te looki ale chyba nie b臋dziesz nam m贸wi膰 jak mamy 偶y膰?! Po to jest opcja "kup" przy tworzenii outfitu, by mie膰 ten look.
      mspzgiga.blogspot.com

      Usu艅
    4. Jeszcze si臋 wtr膮c臋, bo mog臋.
      Okej, ale to, 偶e one tu pisz膮 nie ma nic do rzeczy. Niekt贸rzy (w tym ja) nie lubi膮, gdy kto艣 kupuje czyje艣 looki, a potem cz臋sto przypisuje je sobie. To nie jest fair, bo zabiera czyj膮艣 - jakby nie patrze膰 - prac臋.

      Mia艂am ju偶 nic nie pisa膰, ok.

      Usu艅
    5. Po prostu nie lubi臋, gdy kto艣 kupuje stylizacje, jakie ma na sobie moja MovieStar. Je艣li chodzi o posty, zawsze pozwalam.

      Usu艅
    6. A je艣li kupi臋 bluzk臋 ,buty, i w艂osy to nie zrobi臋 Ci eemm problemu?

      Usu艅
  2. Zn贸w stylizacje, aha. Bardzo oryginalne 馃憤馃憤馃憤

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. I niepowtarzalne. Takie posty to niebywa艂y oryginalny wyj膮tek na tym blogu ;-;

      Usu艅
  3. 艢wietny wpis! Co do tej dziewczyny, na pewno jest oszustk膮. Chce ci zrobi膰 status VIP, a sama go nie posiada.

    OdpowiedzUsu艅
  4. U Was w szkole jest skepik? U nas zlikwidowali :/ Pi臋kny look i dziwna ta rozmowa :/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hah, u nas r贸wnie偶 zlikwidowali... nie mam poj臋cia dlaczego.

      Usu艅
    2. Bo "dzieci w Polsce to grube 艣winie, wi臋c nie mog膮 偶re膰 dro偶d偶贸wek" -.-

      Usu艅
    3. U Nas jest w sklepiku wszystko, opr贸cz 偶elk贸w, lizak贸w i baton贸w.

      Usu艅
  5. My艣la艂am, 偶e tylko ja si臋 dopytuje o szczeg贸艂y "darmowego vipa"
    #wkurzajacyfon

    OdpowiedzUsu艅
  6. MASZ W SKLEPIKU SZKOLNYM TIK TAKI I INNE CUKIERKI???? JAK TO MO呕LIWE??!!!! XD

    OdpowiedzUsu艅
  7. MASZ W SKLEPIKU SZKOLNYM TIK TAKI I INNE CUKIERKI???? JAK TO MO呕LIWE??!!!! XD

    OdpowiedzUsu艅
  8. Nie ten, nie zrozumia艂am tak troch臋 tej rozmowy XDDDDDDD

    OdpowiedzUsu艅
  9. Fajna Stylizacja....馃憤
    MSP: DawideeQQQQ
    Zapraszam ! ☝☝

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅

Czekamy na Twoj膮 opini臋!