wtorek, 31 maja 2016

Więc od czego zacząć?

Teraz czuję, że powinnam wam o czymś powiedzieć. Nie, niestety nie odchodzę, ale.. jest coś, co musicie wiedzieć. Nikt nie poczułby się w mojej sytuacji winny, ale ja się czuję. Otóż nie gram już w Movie Star Planet. Zawsze zastanawiam się, czemu wszyscy odchodzą, nie grają w msp... ale teraz już to rozumiem. Bo poświęcam na tą grę za dużo czasu. Może by tak napisać, o co mi wreszcie chodzi? W takim razie spróbuję, ale coś czuję, że hejty będą. Ale  w końcu trzeba to z siebie wydusić, i powiedzieć, że

ODCHODZĘ Z MOVIE STAR PLANET

Może administratorzy mnie usuną, może nie.  Nic nie wiem. Jestem smutna, że udało mi się wygrać! Wygrać na Abiesce! Na blogu z milionem wyświetleń! Tak.. ale z jakiej racji? Nie mam już czasu na życie realne. Na granie w msp. Posty lubię pisać, ale nie o grach z ubraniami! To nie ma sensu, bo powiedzcie, czy wydawanie pieniędzy na wirtualną bluzkę, czy buty ma jakikolwiek pożytek?! Nie ma. I nie, nie znajdziecie w tym nic DOBREGO. To było głupie, przyznaję. Może będę coś czasem z tej gry wstawiać, ale głównie o nowinkach, typu Holly Nova, hakerzy.. I to byłoby tyle z tej gry. Bo serio, mam już tego dosyć. I liczę, że większość osób mnie zrozumie. Bo chciałabym zobaczyć posta, choć bez jednego hejtu...

28 komentarzy:

  1. Julka...
    Wiem, że być może Ci się znudziło, czy coś... Ale kto mi będzie pomagał robić looki? Kto będzie śmiał się razem ze mną ze znikających zwierzaczków? I kto będzie wkurzał się ze mną o kratki...? 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha... napisała bym coś, ale dobra odpuszczę sobie. I tak zmarnowałam te 2 godziny na prace, nie wrócę do nich 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Odchodze z MSP!' a piszesz o blogu o moviestarplanet... Ehhh.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, ja jestem od MSP uzależniona i to dosłownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I dobrze, że odeszłaś. MSP zrobiło się nudne. Ja już od dawna nie gram w to. Myślę, że wybrałaś dobrą decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. To Twoja decyzja! Nawet zrobiłaś dobrze ... .-. ._.
    Teraz dużo osób odchodzi z msp... Ciekawe jak to modzi przyjmą xD DLA NICH MSP TO ŚWIĘTOŚĆ XD



    ~Milcia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiadasz?
      Świętość. Czy na grę, która jest dla mnie świętością wchodziłabym może raz na miesiąc? Funny.
      Przecież nie gram, tylko adminuję na blogu, proszę Cię.

      Szanuję decyzję Julki, mimo, że zbyt dokładnie jej nie znam, miło było pracować z nią przez krótki (dla mnie) okres. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Jej chodziło o fakt, że z msp odchodzi coraz więcej ludzi i moderatorzy gry mogą być niezadowoleni. Przynajmniej ja to tak odebrałam.

      Usuń
    3. Ja odebrałam to w sposób inny - gdy kolejny użytkownik odejdzie, jak poradzą sobie z tym Moderatorzy? Jak to przeżyją?! No bo, dla nich MSP to świętość, skoro tam pracują.

      Yrgh, widać, że jest trochę młodsza od nas, albo przynajmniej ma młodszy rozum.
      *y, ło, ale porównanie*

      ~'M.

      Nie udzielam odpowiedzi na takie proste pytania, lel.

      Usuń
    4. Tia... -.-
      Chciałam Wam to przedstawić w sposób Cordelie, ale widzę że od razu pojawiają się hejty -.- Super -.-

      Nie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Dla mnie to bez sensu, że odchodzisz z MSP, a do bloga się "przykleiłaś". Będziesz pisać o gierce z faktem, że jednak od niej odeszłaś. Aha. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi na skajpie mówiłaś, że jeśli zamierzam już nie pisać to zachowam się idiotycznie. Coś często zmieniasz zdanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między NIE PISAĆ, a NIE GRAĆ jest różnica ;'))

      Usuń
    2. Ale to jest blog, na którym PISZE SIĘ o MSP i jak NIE GRASZ, to jak i tej grze napiszesz? :')

      Usuń
  9. I drabina ma ostatni szczebel...

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie jestes winna bo nie lubisz tej gry i ci sie znudzila
    smieszne
    zalosne
    aha

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie odchodzisz z bloga ale z msp. Piszesz na blogu o msp. No to jakby odchodzisz z bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bobjeram! (Błąd specjalnie B) )

      Usuń
    2. Bobjeram! (Błąd specjalnie B) )

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!