sobota, 17 sierpnia 2013

Fart + niedługo 20 lvl. + teledysk + dużo plusów :D

 Hey! Mam farta, bo rano nie muszę pomagać przy brzoskwiniach xD. Mama zrywa, a ja muszę pilnować moją 5-miesięczną siostrę. Obecnie teraz słodko sobie śpi, więc mam czas dla siebie ♥. Dopiero potem ja idę pracować przy owocach, a babcia będzie pilnować Ewelinę (moją siostrę), bo teraz zrywa śliwki. Komu sprzedać? :D
 Dobra, ale do rzeczy. Brakuję mi jeszcze około 247 tys. do 20 lvl.! Juhu ;3. Kiedy go zdobędę to będę skakać po domu jak szalona! xD. W końcu to był kiedyś największy level na MSP. Również ja Wam życzę zdobycia jego.
 Druga sprawa. Robię już 2 teledysk w Vegasie. Jeśli chcecie zobaczyć pierwszy to zapraszam do poprzedniego postu. Kolejny teledysk zrobię do tej piosenki:




 Mówiłam, że kiedyś zrobię teledysk do Nightcore! I oto właśnie nadszedł ten dzień! c; Mam nadzieję, że tego nie zepsuję xD. Szkoda, by było :C.
 Dobra, to chyba na tyle dzisiaj. Skończę oglądać Wam filmy i idę z MSP. Pewnie siostra się obudzi... Heh... byee.. ;*. Do wieczora ;*

2 komentarze:

  1. Zycze ci zebys jak najszybciej zdobyla 20 lvl.Aha i pozdrow swoja mlodsza siostre odemnie :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!