sobota, 17 sierpnia 2013

Nasze Forum..



Hey!

 Wczoraj znów szperając na MSP ZNALAZŁAM jak dwie osoby piszą, że Moderatorzy kłamią, oszukują. I druga sprawa to jak u pewnej dziewczyny gdy logowała sie na MSP zrobiło się czarne tło i napis (biały) Anonymous.


 W pierwszym temacie poniżej były inne komentarze. I z jednym z nich, które udało mi się przczytać zanim nie zamuliło mi kompa był jak dziewczyna napisała, iż ta 13-latka jest niepełnoletnia więc jak może pracować. Zgadzam się z tym. Ktos kto ma 13 lat może pracować na MSP! Czasami myślę.. gdy myślę o MSP zastanawiam się czy dla nas nie jest to zwykła gra a dla modów to... firma! Gdzie zatrudniają osoby, które sa moderatorami. Którzy maja unikaty, zwierzaki, są ciągle VIP'ami. i blokują za byle co!
 Okey czasami za byle co!
Słyszałam też w tej sprawie, że matka zatrudniła tą dziewczynę lub ktoś inny.
Teraz druga sprawa. Ona dotyczy Anonymous. Pewna dziewczyna, która na MSP nazywa się Sweet Zuza00 podzieliła się na forum  o  tym gdy podczas logowania na MSP ekran zrobił się czarny i pojawił się napis Anonymous.
Poniżej był komentarze które były z pytaniami np.: "Pokaż dowody?!", "na pewno to zmysliłaś.."
Rozmawiałam tez na MSP z Sweet Zuzą00 i wkleiłabym rozmowę tylko  mi ciągle błąd wyskakuje.
A wracając do tematu. Hakerzy wciąż istnieją i są na MSP! Trezba się tylko albo spróbować skutecznie bronić.
To wszystko i zaprazszam na mojego bloga >>KLIK<<<
Pa :**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!