czwartek, 11 września 2014

Kooooooonkurs!

Hej. Zacznę od tego, że pod moim ostatnim postem były tylko 4 komentarze, w tym 1 mój :C. A pod postem Laneyee aż 60!! :(. Trudno. Niestety. Bywa.


Zacznę od nazwy (?) konkursu. Projekt z DS.

Tak, zaczerpnęłam nazwę od mojego poprzedniego posta :33. O co chodzi w konkursie?

Tworzysz spodnie/sukienkę/bluzkę w Design Studio. Nazywasz ją "Konek". 

Co biorę pod uwagę?

-Kreatywność, 
-Dobór kolorów

Oczywiście nie tylko to biorę pod uwagę. Nie ważne. Konkurs jest prosty :3. Teraz tak! Uwaga, aby mieć większe szanse, można zaprojektować looka z stworzonym projektem o nazwie "Konek". Pamiętajcie! To, że nie stworzysz looka, tylko sam projekt, masz takie same. Ale, jeżeli projekt będzie taki sobie, a reszta looka wspaniale dopasowana, masz większe szanse! 

Jak wysłać pracę? Wystarczy, że zrobisz screen i wyślesz na email : Dianulta123@wp.pl (Tak, taki banalny email). Lub, napisz do mnie na MSP, że jesteś ubrana w ten projekt - napisz czy to bluzka, spodnie, czy sukienka oraz czy mam brać pod uwagę SAM PROJEKT, CZY PROJEKT RAZEM Z LOOKIEM.

Mam nadzieję, że mnie zrozumieliście. Jak coś nie wiecie, lub nie rozumiecie - napiszcie do mnie na MSP (diana spoko123). + Ładniej dla mnie będzie, jak będziecie wysyłać screeny! Teraz ważna rzecz!  POD TYM POSTEM NAPISZ "ZGŁASZAM SIĘ! [TWÓJ NICK].) Napisz, że się zgłaszasz, oraz swój nick. A jeżeli nie masz konta google, napisz na msp "Zgłaszam się do konkursu". A jak masz ochotę - opisz swój projekt :).

NAGRODY :

1 Miejsce - 5 prezentów z listy do 500 sc, oraz obejrzenie 5 filmów i dostanie 1 autografu. 
2 miejsce - 4 prezenty z l.ż to 475 sc, 3 filmy i 2 grafy ^^.
3 miejsce - 3 prezenty z l.ż do 500 sc, 5 filmów i graf ^^

Nagrody pocieszenia - 5 filmów :) (Dam 3 osobom). 

Okej, tak właśnie kończymy posta! Bye :D


EDIT : CZAS DO 20 WRZEŚNIA, LUB 21! ;)

21 komentarzy:

  1. Pierwsza! Fajny post i fajny konkurs:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koooonkursy, szczególnie jeżeli dotyczą mody! Oczywiści, że biorę udział. W końcu ktoś pomyślał o konkursie. ;) Dzięki, Duśka! ~~cynia3

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :D
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  4. Hłehłe ^^ Biorę udziała B)

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupa konkurz, tagi oryginalny. Wjesz czo? Bondzmy bff foreva, ehehehehe. Gupawka, ogej, minęła.
    Zglaszam sue moja narazie nei bff xd nick -
    Czarna Zuellas
    Dziengi. Jesus, pofraca...
    Dziengi dziengi hyhym
    / Zły Las haha hihi hehe hoho XDD
    Pozdrawiam :33
    ZUE ZUE ZUE :3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak post scriptum DO KIEDY KONKURS BO NIE ZAUWAŻYŁAM? XD
      Post scriptum x2 Wyśle jutro do cb
      ~SamaWjeszKtu

      Usuń
    2. Nei napisałam xd. DEBIL Z DIANY. dopisze zaraz.

      Usuń
    3. BONDŹMY BYFY. ŁONCZMY SIE Z GŁUPAFKOM.

      Usuń
    4. LONCZMY SIEM. GUPAFKA STAJL.OPP OPP OPA GUPAWGA! XDD ZAPRO WYSŁANE. NICK TAKI JAK NA GUGLE. PSZYJMIJ ZŁEGO LASA. TAK PE ES WYŚLE JUTRO, BO MAMA KOMPA NIE DAŁA. Pfffffyyy.
      ~Zue

      Usuń
  6. Biore udział! Przynajmniej spróbuje :P
    ~kkarina011

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajfny koneqq ♥
    Bjoree udział
    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział ! ;D Look już zrobiony, jeszcze tylko muszę zrobić screena i ci go wysłać (:
    ~Lejdi130

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok, to ja też biorę udział look już zrobiony
    Kudima

    OdpowiedzUsuń
  10. Moda *.* Oczywiśtsjta że ja bierta udziaj moja nuzwa to Mysiaax a stroj zrobię do 20 września :) pozdrawiajta ojczyzno mne piekna liczna sie robita

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :D Independent Girl
    Jestem beznadziejna w projektach ale co tam xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!