środa, 10 września 2014

Hit, czy kit - Walka MovieStars #2

Hey!
Dziś, tak, jak obiecywałam - kontynuuję serię. Nie wiem, czemu, wydaje mi się, że w szkole mam teraz luźniej. Nauczyciele nie zadają dużo, nowe tematy do opanowania, nie są trudne. Szczerze mówiąc, myślałam, że w piątej klasie, zadania domowe kończyć będę o około 18:00/19:00. Okazuje się, że wyrabiam się przed szesnastą. Nie kryję, że jestem zaskoczona. Dobrze, dobrze, kończę pisanie na temat szkoły. Przechodząc do posta: dzisiejsze losowanie, wygrały: Bythey, Kathey, oliwka1000, SuperModelParis, kami273!, BeautyFactory. Będzie gorąco! (tak mi się wydaje). Na ringu, jako pierwsze, pojawią się...

Kathey i SuperModelParis!

Profil Kathey:

Szczerość? Szczerość. Kawa na ławę. Jak można mieć czerwone włosy? Może i źle to odebrałam, ale moim zdaniem, w tym stroju, Kathey wygląda jak Michał Wiśniewski. Przyznaję, że to dość dziwne skojarzenie. Ja, nigdy nie ubrałabym się w taki komplet. Autorka, jest cała, ale to cała czerwona. Oczywiście, z góry mówię, aby nikt nie odbierał tego, jako "hejt". Wyrażam po prostu swoje zdanie. Wiem, że Zosia, według Was, najbardziej zna się na modzie, wśród redaktorów - nie przeczę, jednak ten look, zupełnie jej się nie udał.

Profil SuperModelParis:

Ubrania, które zastosowała SuperModel... Hmm... Nie są w moim stylu, ale uważam, że zestawienie ma coś w sobie. Bluzka, doskonale łączy się z legginsami, włosami i butami. Paleta kolorów klasyczna - czerń i biel. Umiem odnaleźć tu, te całe "ukryte piękno". Ta kombinacja, ma coś w sobie. Jak to mówią, "nic dodać, nic ująć". Autorka może być z siebie zadowolona.

Druga "bitwa", zostanie rozegrana, pomiędzy...

Bythey, a oliwką1000!

Profil Bythey:

Wszystko jest OK. Mam jednak dwa zastrzeżenia. Włosy, których użyła autorka, nie podobają mi się do końca. Moim zdaniem, nie wyglądają naturalnie. Druga rzecz, która mnie nie zachwyca; uśmiechnięta Movie. Rozumiem, że ktoś w danej chwili jest szczęśliwy, lecz te nowe oczy... wyglądają nienaturalnie. Niepotrzebnie odbierają urok reszcie.

Profil oliwki1000:

Strój jest oryginalny, bardzo mi się podoba. Bluzka, a raczej tunika, doskonale komponuje się z legginsami, butami, włosami oraz okularami. Look jest odważny. Warto kupować coś niepowtarzalnego. Jest to moja sprawdzona metoda na sukces modowy. Chętnie zakupiłabym strój, jednak wolę być zdana, na moje osobiste pomysły. Ogółem - jestem pozytywnie zaskoczona.

A teraz, czas na bitwę, pomiędzy...

kami273!, a BeautyFactory!

Profil Kami:

Piękna kreacja! Jasnokremowa skóra, trochę ciemniejsza sukienka, wraz z dodatkami, nadaje trupiego efektu. Twarz, jest również dopasowana do innych rzeczy, zawartych w stroju. Cudo, cudo, cudo! Ubiór ten, nie jest tylko dla odważnych. Każdy będzie się w nim czuł komfortowo. Elegancko, ale jednak nie. Widać, że Kami wysiliła się, tworząc ten zestaw.

Profil BeautyFactory:

Nie mam nic do zarzucenia temu kompletowi. Barwy - neutralne. (szary kolor, nie jest ani zimny, ani ciepły). Sweter z oczyma boonie'sa, spodnie, kokarda, buty - strój grzecznej dziewczynki. Również takie stroje, potrafię uznać za ładne. Nie przemawiają do mnie do końca, ale mogą być. Ubiór skompletowany z pasją. Kocham szary, Movie Stars wyglądają w nim wręcz magicznie.

Uwaga, uwaga! Pora, na... wyniki!

Pierwszą bitwę, wygrywa... SuperModelParis!
Drugą zwyciężczynią, zostaje... oliwka1000!
A trzecia wygrana, należy się... kami273!

Prezenty zostały wręczone!
Gify:


Pozdrawiam,


P.S. Wstawiam trzy piosenki, które są moimi ulubionymi, moim zdaniem, warto ich posłuchać.






77 komentarzy:

  1. Świetny post! Raczej zgodzę się z wynikami :). Można się zgłaszać do tej serii? Jak tak to się zgłaszam- Nataliaa =)

    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zastanowiłabym się nad trzecią "walką", mimo że oba profile są godne zwycięstwa :). I fajne piosenki wybrałaś, chyba tej pierwszej nie słyszałam xd. /N

      Usuń
  2. Haniu, to nie jest miłe, jeśli piszesz, że look się nie udał.
    Znowu jestem KOMPLETNIE innego zdania.
    Kathey miała look na Mistrzostwa, a czerwone włosy bardzo pasują do stroju i SĄ ORYGINALNE, BABKO ORYGINALNO.
    SuperModelParis też miała spx, ale taki... dziwny, i piękna w tym nie widzę.
    Za to Bythey miała o wiele ładniejszy look!
    Piękny po prostu. A ty jej "odjęłaś punkty", że była uśmiechnięta ;_; No ogar.
    Oliwcia też wyglądała zacnie, ale BLUZKA BYŁA TAKIEGO SAMEGO KOLORU JAK RAJTKI i się zlewało. A okulary ohydne, tak szczerze.
    W ostatnim jednak się zgodzę, bo drugi look w ogóle nie przypadł mi do gustu.
    TAK, TO BYŁ HEJT, ZA TO, ŻE "KTOŚ JEST UŚMIECHNIĘTY, TO WYGLĄDA NIENATURALNIE" BĄDŹ "JAK MOŻNA MIEĆ CZERWONE WŁOSY?" A TY NIBY JESTEŚ ORYGINALNA, C'NIE? I CZERWONYCH WŁOSÓW NIE MOŻNA MIEĆ! A TY MASZ NIENATURALNĄ SKÓRĘ, I CO? TO SAMO ;-:
    Ogar dupe hanka

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie lubisz Katheji, za to, że została adminką :)

      Usuń
    2. Zgadzam się co do Kathey. Look jest zrobiony z powodów mistrzostw, więc nic dziwnego, że użyła ona jak najwięcej czerwonego i (mimo, że mniej) białego. To normalne, chciała podkreślić nasze narodowe barwy, i pokazać, że trzyma kciuki za naszych siatkarzy! :). A reszta to już co innego, bo każdy ma swoje zdanie. Owszem bezsensu jest czepiać się uśmiechniętej twarzy xdd Ale to ocena Hanii. /N

      Usuń
    3. Oj Laniaczu, myślę, że powinnaś nie pisać tych niemiłych rzeczy. Kogoś może to boleć, zachowujesz się jak rozwydrzona jedynaczka. (Nie Hejt) Wiem, że mój look ci się nie spodobał i Hania zrobiła screena w złym czasie, ale musiałaś to pisać? Musiałaś innych obrażać?
      Wkurzona BT

      Usuń
    4. A jak myślisz, Hanka nie obrażała? :)

      Usuń
    5. Laniacz, ogarnij dupę. ;') To Ty masz teraz ból dupy, nie ja. Ja lubię Kathey, nic do niej nie mam. Nie odejmowałam punktów za uśmiech. Poza tym, nasze relacje nie mają tu znaczenia. Najmniejszego. : )

      Usuń
    6. Kompletnia zgadzam sie z Laniacz ! W calym komentarzu jestem tez takiego zdania. Laniaczators wreszcie odkryla tajemnice bloga :D

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Ja też napisze coś szczerego. Moim zdaniem Kathey zrobiła śliczny look. Chciała tylko podkreślić nasze barwy narodowe, z okazji mistrzostw. Jak i w każdym innym looku (nie koniecznie w tym poście) przecież chodzi o oryginalność, ale każdy może kupować looki.
      ~Zdziwona kkarina011

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. Serio Lanaq? Nie chcę tworzyć żadnej kłótni więc napiszę swoją opinie delikatnie, bo nie lubię mieć złych kontaktów z tb i innymi redaktorami. To, że dla Hani nie są naturalne czerwone włosy to jej opinia (mi się średnio podobają). I jeszcze ten tekst, że Hania nie lubi Kathey, bo została adminką.. Lecz z jednym się zgodzę nie odejmowałabym punktów za uśmiech.~Pozdrawiam.

      Usuń
    12. Uwaga, Laniacz otworzyła puszkę Pandory xD
      Ale muszę się z nią zgodzić.
      Nawet, jak Hance nie podobał się look Katheji (który według mnie jest bardzo ładny i świetnie podkreśla nasze barwy narodowe), ale w tej bitwie to Kathey powinna wygrać ;-; No jak można nałożyc rajstopy do tych butów, one w ogóle tu nie pasują, i okulary też nie! Cały look jest okropny, a zestawienie go z lookiem Katheji powinno tylko to potwierdzać! Szczerze mówiąc odniosłam podobne wrażenie co Lanaq, że po prostu nie możesz pogodzić się z tym, że Kathey wygrała, owszem, może być inaczej, rozumiem, że się lubicie, ale Hania, spójrz na to ze strony innych, na serio to tak wyglądało. To nie jest żaden hejt, chciałam po prostu zabrać głos w tej sprawie i pokazać, jak ta sytuacja mogła wyglądać dla zwykłych czytających bloga, a musisz przyznać, że po ogłoszeniu przez Abieskę wyborów na admina, na blogu zrobiło się gorąco... Pozdrawiam serdecznie! :) Nie odbieraj tego jako hejt.

      Usuń
  3. Dziękuję, że mnie wybrałaś Haniu. Gdy teraz patrzę na swój look muszęgo szybko zmienić! Także mi się nie spodobał... (Po co ja go zakładałam o.O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie zgodzę z oceną Kathey. Kocham kolorowe włosy i wg mnie pasują. Ale każdy ma inny gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ocena Kathey? Wtf? O.o gdzie tu Kathey oceniala xD Chyba z ocena Hanki...
      'Lala

      Usuń
    2. Ocena LOOKU Kathey.. Btw zgadzam się z Laniaczem, sr Hania. Uśmiechnięta twarz tak ci przeszkadza...?
      /Zue

      Usuń
    3. No ty chodzi o look Kathey XD

      Usuń
  5. Twoja oryginalność jest dla mnie bardzo ciekawa. ♥ Cenisz w look'ach wyjątkowość i abstrakcyjność. Ja jednak tak nie umiem. ✘ Dlatego się nie zgłaszam. Twoje looki są godne zainteresowania.~Pozdrawiam ♛

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdani, ocena looka Kathey, była troszkę taka, jak by to ująć... No nie wiem niesprawiedliwa, to chyba nie do końca to słowo, ale może być. Widać, że look Kathey był stworzony specjalnie na mistrzostwa, więc nic dziwnego, że jest w nim dużo czerwieni. Moim zdaniem jej look jest bardzo ładny. Trochę nie rozumiem twojego gustu (ten komentarz to nie hejt, tylko moja opinia

    OdpowiedzUsuń
  7. Laniacz ma racje,wgl Hanka mnie blokla,bo ja hejtnelam.A ty BT CZY JAK TY SIE PODPISALAS TO NIE WIESZ,ZE HANIUSIA KATHEY SHEJTOWALA,HANIA MZE A LANIACZ JUZ NIE LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi mi ty o Hanke! Laniacz mnie obraziła!

      Usuń
    2. Ja się nie wtrącam w ich sprawy i wcale nie bronie Hanki. LOGIKA

      Usuń
  8. Ogólnie skopiowalas metamorfozy Laniacza i Hot or Not Kathey...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie kopiuje, ile mam razy powtarzac. Ale nie, i tak wyjdzie na to, ze jestem kopiara.
      Iza wisniewska - wyzywasz mnie, obrazasz na msp. To juz nie hejty. Mam swoj honor, blokuje. ;^

      Usuń
    2. Tak, tak, tak Hania jest zła itp. (sarkazm)

      Usuń
  9. Ehh.. jak mnie to wkurza że u Ciebie musi być wszystko naturalne ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie hejtujesz kobiety z czerwonymi włosami,a wiesz ty masz brzydki gust miło ci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmilej, bo nie ma czegos takiego, jak "brzydki gust". Pilnuj sw ortografii zamiast mojego gustu...

      Usuń
    2. Czy no **** ona Hania mówiła, że ktoś ma brzydki gust?! Wyrażała opinie jednego Look'a, a nie gustu..

      Usuń
  11. Laniacz jest święty. Xd Do rzeczy. A ty to niby jesteś oryginalna? ;-; Mowisz, ze jakies wlosy ktore są bezowe sa naturalne. Tak bylo w tej serii ktorej nie umiesz prowadzic. Cos tam cos, ze zmeniasz ubranie MS. Jak dla mnie nie znasz sie na modzie kompletnie. Nie umiesz oceniac. I jeszcze te twoje usta na msp.... Ochyda. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Klaudią (powyżej) i Laniaczem. Tak, to jest hejt. Nic dodawać chyba nie muszę. Pzdr
    ~penelopa004

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalnosc jest ohydna. Oki. HEJTUJCIE, ILE CHCECIE, MNIE NIE ZLAMIECIE. Mam pelne prawo do wyrazania swojej opinii. Moze hejty wziete sa z zazdrosci, hmm?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mozecie mnie nienawidziec, hejtowac i wyczekiwac, az przez to odejde. Jest to bezcelowe. Nie zamierzam odchodzic, chyba, ze z decyzji Abieski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post:) zagłaszam się! Biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak btw to HEJTY LECOOO! Heh xD
    'Laaala znoow xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Jprdl dzienks za mile komki kc kc lanelyers. Co do hejterow: napisz na kartce swoj hejt. Wsadz go sobie gleboooko gdzies.
    Iza Wisniewska - ty mnie nie hejtowalas, tylko zaczelas wyzywac, a ja tego nie bede tolerowac, bo mam swoj honor.
    W sprawie Kathey: nie wiem, skad domysly, ze jej nienawidze. Rozumiem, jak ja podziwiacie i kochacie, ale nie wiedzialam, ze look jest na mistrzostwa. Poza tym, to, ze nie podoba mi sie cos, co nalezy do Waszej idolki, nie znaczy, ze mam byc shejtowana i spalona na szubienicy. ;.;
    Nie robcie mi zdupingu. ;.;
    Pzdr lanelyee

    OdpowiedzUsuń
  20. Nienawidze, gdy czyjes fanki sie na mnie odgrywaja, za to, ze napisalam, ze look idolki mi sie nie podoba... Kiedy przedstawialam look z rogami, wszystko bylo OK. Jak Kathey wyrazila sw opinie, to wszyscy maja taka sama, zeby upodobnic sie do niej. ;>
    Moze i wygladam "ochydnie", ale te hejty wziete sa ze zlosci, ze look Kathey nie wygral.
    Pzdr z podlogi, zduping w prezencie ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra, dobra.
    Może ja skończę tą (Wg mnie) bezsensowną kłótnię, postaram się przynajmniej.
    Looka zrobiłam na Mistrzostwa w siatkówce. Kiedy miałam komputer, akurat leciał mecz więc zrobiłam komplet na tą okazję, potem nie miałam szansy się nawet przebrać bo dostęp do Msp na kompie mam TYLKO w weekendy.
    Co do czerwonych włosów, uważam że nie są nienaturalne. Czemu? Gdyby była to jasna czerwień, byłyby nienaturalnie, ale to jest ciemna czerwień. Taką ma np. Mama mojej najlepszej przyjaciółki.
    A co do "kontrowersji", to nie do końca rozumiem, raz nienaturalność podoba się Hani, a raz nią, przepraszam za wyrażenie, wymiotuje.
    Jednak NIE jestem ani trochę zła na Hanię, że nie wygrałam.
    Każdy ma swój styl, swoją opinię.
    Niekoniecznie muszę się z nią zgadzać, Wy też nie musicie.
    Nadal się przyjaźnimy, i nawet negatywna ocena mojego kompletu tego nie zmieni. Nie mam zamiaru kłócić się, bo nie wygrałam.
    Chyba raczej nie o to tu chodzi.
    Może nie mam racji ale takie moje zdanie (Z którym niekoniecznie musicie się zgadzać).
    Jeszcze co do rzekomego kopiowania Hani... Serie owszem, są podobne, jednak równocześnie inne.
    Ja osobiście nie uważam że Hania ode mnie skopiowała.
    Nwm jak Wiktoria (Laniacz).
    Dobra, mam nadzieję, że cokolwiek wyjaśniłam XD
    Jeszcze raz: NIE jestem zła, że nie wygrałam. Nigdy nie jestem XD Mój look mógł się Jej nie podobać, jednak nie do końca rozumiem co Lanylee (Nadal nie ogarniam tego. XD) rozumie pod hasłem "naturalność" ale ma prawo mieć inny gust niż ja. Żyjemy w wolnym kraju. XD
    Dobra, brawo dla tych co to przeczytali XDDD
    ~Katheja.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wlasnie. O to chodzi. Katheja ma racje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Haniu, nie rozumiem Cię.
    Po pierwsze:
    Najpierw piszesz w pierwszej części o włosach Marzeny. Piszesz, że są ładne - a tu? - w looku Bythey - piszesz że są nienaturalne i ci się nie podobają.! Nie rozumiem tego! Najpierw zastanów się, co piszesz gdy oceniasz!
    Po drugie:
    Mówisz, że oryginalność jest fajna. Tak, jest, owszem. (Tutaj tylko chce się przyczepić do ''twojego'' looka.) Dlaczego w poście ''Wywiad z...'' napisałaś : (pozwól, że skopiuję)
    ''Jak zwykle, robię drugą część posta. Tym razem - z moim look'iem. Tym razem, przebrałam się, za... gołąbka leśnego! Chodzi mi, o rodzaj grzyba. Oczywiście - założyłam również rogi - nieodłączną część moich kreacji. Może odpowiem, skąd ten pomysł. Kiedy byłam mała, często chodziłam na grzybobrania, to też widywałam grzyby, w kolorze wyblakłego fioletu, bądź wyblakłej zieleni, nazywane "gołąbki". Zaprezentuję mój ubiór na dziś.
    (look)
    Koszt wynosi 2500 starcoins, jednak prosiłabym, aby nikt NIE DOKONYWAŁ ZAKUPU MOICH LOOK'ÓW! Nie chodzi mi o to, by Wam czegoś zabronić. W mojej intencji leży, żebym była oryginalna, niepowtarzalna. Proszę to uszanować.''
    Z naciskiem, skomentuję ''żebym była oryginalna''. Oryginalna? Ten ''Twój'' look, nie jest twojego autorstwa. Stworzyła go Ananasoffa, a ty go kupiłaś. SKOPIOWAŁAŚ GO, I JESZCZE MASZ PRAWO GO NAZYWAĆ SWOIM???!!! Widziałam na profilu Ananasoffej - w zakładce looków - Przez innych dla Ananasoffa - Twoją kreację pt. ''Cudo.<3 KUPUJĘ <3'' I kupiłaś go! Nie kłam, że jest TWÓJ i TWOJEGO AUTORSTWA.
    Oto dowód (z mojego aska, ( ask.fm/Malinasiax3 ) screen także mojego autorstwa.:
    http://eu-pphoto3.ask.fm/429/131/841/150003005-1s17q37-40asjmhjf7rgm2f/preview/dowd.png
    I jeszcze jedno:
    Haniu - zastanów się, co piszesz.
    Pozdrawiam
    ~Malinasia - Emila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tej serii - skopiowałaś od Kathey, polega na tym samym, tylko zmieniłaś nazwę.
      ~Emila

      Usuń
    2. Dobrze. :) skoro to taki ***** problem sie nie wypowiadaj, a serie będę kontynuowac, bo jest moja, nie ściągnięta.

      Usuń
  24. A zreszta, cos sie nie podoba, ok zrobie nowa serie a i tak wyjdzie ze cos zgapiam pff

    OdpowiedzUsuń
  25. Ożesz wy, zapowiada się chyba powtórka 100 komentarzy .... Oby nikt nie odszedł .... ;c

    OdpowiedzUsuń
  26. Spokojnie, Vajlet. Nie ma się czym przejmować. Ja z pewnością nie odejdę, inni pewnie też. ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Co do pierwszych look'ów powinien być remis. Oby dwa są ładne. Co do 2 pary look'ów - moim zdaniem powinna wygrać Bythey. Nie rozumiem, jak jasny brązowy/beżowy jest nienaturalny, tak samo uśmiech. Co do 3 pary, zgadzam się z tobą ;) Nie chcę hejtować, ani nic. Ja wyrażam swoje zdanie.

    ~Sara96

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje, że mnie wzięłaś.
    Czytałam wszystkie komentarze i nie rozumiem tej całej kłótni ;-;
    Kathey zrobiła looka o mistrzostwach, a Ty nie wiedziałaś, koniec kropka!
    Wszyscy się wzajemnie wyzywają, ale to jest bez sensu.
    o do mojego look'a rozumie, ja też nie do końca na początku byłam przekonana, żeby wziąć akurat te włosy ale przekonałam się. Denerwują mnie osobiście włosy w których widać uszy MS bo wygląda wtedy jak elf ;-; Co do mojego "uśmiechu" nie rozumiem zbyt, dlaczego to popsuło mój look?
    Oczywiście nie chciałam tutaj NIKOGO hejtować!
    ~Bythey

    OdpowiedzUsuń
  29. Jedno słowo które przychodzi mi na myśl o niektórych komentarzach to LEL.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ludzie ogar ._. Kłócicie się o jakieś głupie look'i. Hania wyraża sw zdanie.
    OMG :-:

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za miłą ocenę mojego looku. Każdy ubiera się jak lubi, każdy ma przecież inny styl, prawda ? :). Niektórzy ocenili by te looki inaczej niż Haniacz. Piosenki które wybrałaś są świetne <3 Zakochałam się w nich.

    Pozdrawiam, olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się\szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku.. Przepraszam, Haniu. Podpisalam się pod komentarzem Laniacza, teraz mi głupio.
    Co do mojej opinii na temat wojen, to w parze 1 podoba mi się bardziej look Kathey, w 2 Bythey a w 3 też kami.
    Nie rozumiem tylko, czemu w poprzedniej cz włosy które ma Bythey, podobały ci się, w tej - nie. Ale okej :)
    Tak w ogóle to jeszcze raz przepraszam i.. ZGLASZAM SIE. ;)) 2 raz ;( Czarna Zuellas
    Dzięki z góry. I mam nadzieję, że nie dojdzie do wojny między Lanelyeers a Katheynators lub Laniacznators :( Bo jestem wierną czytelniczka postow właśnie waszych. ;)
    Mam nadzieję że się doczytalas.
    / Lanelyeers, Laniacznators, Katheynators, czyliiii......
    ~ZUE :33
    Ps. Hania od nikogo nie ściągnęła... Serii.

    OdpowiedzUsuń
  34. DOBRA, TERAZ DUŚKA WKRACZA W AKCJĘ. ABY NIE BYŁO NIEPOROZUMIEŃ. MOŻE BYŁO TAK, ŻE ANANASOFFA MIAŁA BARDZO DUŻO UBRAŃ, HANKA ZROBIŁA TAK, ŻE Z JEJ UBRAŃ, WYBRAŁA TAKIE, KTÓRE JEJ SIĘ PODOBAJĄ, SAMA JE UŁOŻYŁA I WGL I KUPIŁA LOOK. PO CO KUPYWAĆ I SZUKAĆ OSOBNO RZECZY W SKLEPIE?! PO CO? NIE WIEM PO CO KŁÓTNIA. KAŻDY MA PRAWO WYRAZIĆ SWOJE ZDANIE :D Przestańcie się kłócić, po co? Hmm.. Seria nie jest do końca ściągnięta, powiedzmy, że Hania .. zainspirowała się Kathey. Ale - nawet gdyby zgapiła (a tego nie zrobiła) - to seria byłaby ciekawa, przecież opinia Kathey, a Hani jest inna, więc czemu nie? Nie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Laniacz, Klaudia macje racje
    Hanko, look jest dziwny
    Nie rozumiem czemu ten czerwony nos clowna tu się znalazł. Wygląda to tragicznie. Kathey miała look na mistrzostwa Polski.
    Smp miała dziwny look. Hanko to jest hejt. Tak hejt ;-;.
    Kathey zna się na modzie lepiej niż ty.
    Tomcjo hejter

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzienks, że niektórzy w końcu mnie zrozumieli.
    Tomek Kca + masz prawo, do wyrażenia swojej opinii. Zauważ, że nie mam na celu ubierać się modnie. PODKREŚLAM, PODKREŚLAM, że ubieram się w to, co mi przyjdzie do głowy, to, co mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  37. Look Kathey jest cudny! Więc się od niej odczep! Miała super look ,a ten drugi nie zasługuje. Twój styl,look. Nos klawna? Serio? Do tego te rogi! KOBIETO! Moim zdaniem masz tragiczny styl! Ciągle dodajesz te głupie rogi. :/ Em jak ty się wyraziłaś przy MEGA LOOKU KATHEY: nigdy bym tego nie ubrała. Zresztą odejmujesz punkty za uśmiech! Ty looki oceniasz! Nie wygląd profilu! Do tego 2 look. Te włosy nie naturalne? To piękne włosy! Chciałabym powiedzieć więcej ,ale już kurka nie chcę dalej ciagnąc. To MOJA OPINIA A NIE HEJT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela Rogalska + Rogi są ważnym elementem w moim życiu. Nos nie jest "clowna". Nie, nie uważam, że mój styl jest tragiczny. Tak samo, nie uważam, że look Kathey jest mega, bo myślę, że jej nie wyszedł.
      Pzdr

      Usuń
    2. Rogi są dla cb wazne w życiu HAHA,OŻENIĆ SIE Z NIMI NAJLEPIEJ!!

      Usuń
  38. Odpowiedzi
    1. A ja tak nie uważam, to Twoja opinia...

      Usuń
  39. Wkraczam ja xd Tak tak. Osoba ktora byla w tamtej serii czyli innymi słowy Lovendi xdd PISZE CAPSEM BY KTOS ZOBACZYL. OSOBISCIE PODOBA MI SIE BARDZIEJ LOOK KATHEY, NIE DLATEGO ZE MAM JA W SERCU. STROJ ZROBIONY NA MUNDIAL SIATKARSKI ( SIATKOWA MOIM ZYCIEM ) I DLATEGO JEST ZROBIONY W KOLORACH NASZEJ KOCHANEJ POLSKI. ROZUMIEM. MOGLAS NIE WIEDZIEC IZ TO JEST STROJ NA MUNDIAL. ROZUMIEM. OKEY. ROZWIJAM KOMA XD. STYL MASZ CUDNY. TYLKO TROSZKE NIE PODOBAL MI SIE WERDYKT KTO WYGRAL. TO NIE HEJT. JESTEŚ CUDOWNA HANIU ♥♥ BFF FOREVER♥♥ ~Lovendi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIENA DZIENA KC KC ♥♥♥♥♥♥♥
      BFF FOREVER *,*

      Usuń
  40. Jzu Hania wyraziła swoje zdanie a LanaQ się czepia ;-; No nie żeby coś ale moim zdaniem gdyby Laniacz nie napisał tego komentarza to BY TEGO WSZYSTKIEGO NIE BYŁO! Były by same konentarze typu "Super post" i tyle! To nie hejt na LanaQ tylko WYRAŻENIE SWOJEJ OPINI :3 ( Przepraszam za ortigrafie piszę z telefonu)

    OdpowiedzUsuń
  41. LEEEEEEEEEE[…]EEEL!
    EJ NO!
    Przestańcie, błagam!
    Kłótnia nie ma sensu! Hania ma SWÓJ styl, ja mam SWÓJ styl. Osobiście Mi mój look się podoba i uważam że mi wyszedł, ale Hani np. Nie pasują mi rogi; Hani na odwrót.
    Really, powtórka ze 100 komentarzy? KŁÓCĄCYCH SIĘ?!
    Heloł... Czytanie Tego bloga ma sprawiać przyjemność, a nie wywoływać kłótnie.
    Ludzie.... Stop tej kłótni.
    Tyle.
    ~Katheja

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!