środa, 10 września 2014

Moje wszystkie projekty z DS 2#

Hej!
Kto pisze, pewnie już wiesz, jesz. (Hah, moje rymy są najlepsze do bani.) Hah. Hah.

Nie, proszęę głupawko, zostaw mnie... XD.

Dzisiaj 8 projektów z DS. Nie wiem, czy zdążę więcej, popiszemy, zobaczymy. ^^.



Gwiadzki *-*. Nie, fuj. Przynajmniej tytuł pasuje.. przynajmniej. Cena do kibla, że tak powiem. DO KIBLA Z NIĄ!
DO
KIBLA
Z
NIĄ.


5/10 - Ujdzie. 










 WHAT!? PRAWIE 6.000?! WHAT! ŻE CO?! WYTYFY? Przynajmniej ładna, ale chyba jak ją robiłam byłam pijana (!). Leel.

1/10 - Miał. Nie ujdzie. Lel. 















Trool, ładna. Cena w kij droga, nie ujdzie. Matko, babeczka *-*. Mrr. Słoodko. Ile różu. Ble.

5-6/10 W kij źle.












Uhuhuhu, kupię ją! Cudeńgoo. Mmmmm.. Pinknee. Takie lody słit. Brat mnie szczypie. Bolii. Grr.



10/10! CUDNEE, MILORDZIE.











Kiedyś ta bluzka była z napisem "ME", bo na MSP panowała taka moda i gdy ktoś miał taką bluzkę, był KÓL. Jak widać, wszyscy kupili mój projekt a ja sobie na tym zarobiłam fame! xD. Tania jak barszcz xD.

10/10. CUDNEE, MILORDZIE.











Jakby co, tutaj chodzi o spodenki. :3. Słodkie - jak nazwa wskazuje. Zwykły róż, co tu opisywać. Cena - jest spora, gdyż wcześniej projekty były naprawdę drogie.. Nie było wtedy wszystkiego za 50 sc.

4/10, BRAG POMYSŁÓ (Błędy specjalnie).
Oczga! Słodka, a cena .. no.. w miarę. Mogłaby być tańsza. Warto jak dla mnie tyle zapłacić, bo cudoo!


8/10. LEL.













Jej, ktoś kupił tą bluzkę! Yeah. 25 fame to nie jest jakaś fortuna, ale zawsze coś. Znowu róż. Chyba miałam jakąś fazę, czy coś ;c.

9/10/ KOT















Tak, to koniec dzisiejszego posta.. WSZYSTKIE PROJEKTY MOŻECIE ZGAPIAĆ/KUPYWAĆ I WGL. Pozwalaam. To.. co? Żegnam państwa!

PS. Może jakiś konkursik? Uzbierałam trochę SC (Jakieś 3500 sc), więc na nagrody spokojnie wystarczy.. Pomyślę jeszcze. PS. 2. Naprawdę, nie chodziło mi tutaj o pochwalenie się liczbą SC. Po prostu zapewniam was, że każdy dostałby nagrodę. Chcielibyście konkurs? Dawno tutaj nie było, więc... piszcie w komach.

Pozdrawiam, Diana.

PS.3  Teraz moja nazwa Google to Duśka Naleśnik Równie zua, ale kit.

Paa :3


5 komentarzy:

  1. Jak wejdę na kompa to kupię tą bluzkę z serduszkiem <3. Zrób konkurs proszę :))

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza! XD
    Chcem bardzo konkurs ♥

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Dawno na tym blogu nie było konkursu więc TAAK! ♥Tylko za dodawanie komentarzy a to dla mnie tak średnio :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej, zrobię konkurs! Gdzieś tak w piątek o 17:00? Może 18:00 zacznę pisać posta o konkursie. Może jakieś pomysły ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia bluzka z serduszkiem ;3
    gabicyganczuk

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!