wtorek, 9 września 2014

Wywiad z Toshie Shiraii + Look "Gołąbek"

Hey!
Na dziś przygotowałam wywiad z Toshie Shirai - użytkowniczką gry MovieStarPlanet. Czemu, przeprowadziłam wywiad akurat z nią? Dlatego, że bardzo zainteresowała mnie jej historia, w której opisuje, że mieszka w domu dziecka, pije, pali. W jej filmie, zatytułowanym "Toshie Shirai.~", podała informacje o porzuceniu jej przez matkę, o tym, okalecza się żyletką. Nie zdała również dwukrotnie do piątej klasy. Na początku, byłam zdezorientowana - nie wiedziałam, jak, kiedy i o co zapytać. Po krótkim przemyśleniu sprawy, w mojej głowie pojawiło się około stu znaków zapytania. Nie wiem, skąd. Może to żyłka dziennikarska? Może tak, może nie, ale do rzeczy.

L - ja.
T - Toshie.

L - Hej.
T - Hej. ~
L - Czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad?
T - Proszę. ~
L - Zaczynam: Czy "~" to Twój znak rozpoznawczy?
T - Można tak powiedzieć, że kiedy w wiadomości tak piszę, to.. ja.~
L - Od kiedy grasz na MSP?
T - Od miesiąca?~
L - Co skłoniło Cię do gry?
T - Jedna z koleżanek z Domu Dziecka zapytała się mnie czy znam tą grę. Potem pokazała mi jak się gra, i proszę.~
L - Hmm... Czy podoba Ci się ta gra?
T - Mogła być lepsza, ale nie narzekam. Przeszkadza mi tu dużo plastiku.
L - Jakich poznałaś tutaj znajomych?
T - Wiele ludzi pisze tutaj do mnie, że podziwia mnie i współczuje. Nie mam żadnych znajomych, to są po prostu ludzie, którzy chcą się zaprzyjaźnić.
L - Rozumiem. Jak oceniasz tę grę, w skali od 1 do 10?
T - 3 D:
L - Dobrze, dziękuję, że zgodziłaś się na przeprowadzenie z Tobą wywiadu.

Cóż, czytając wywiad, widzimy, jaki stosunek ma Toshie do naszej gry. Nie z każdą jej sugestią się zgadzam, jednak ma ona pełne prawo, do wyrażania swojej opinii, wraz z konstruktywną krytyką. Jak mam się odnieść do niej? Chcę podziękować. Tak. Tylko za co? Chcę podziękować za to, że odpowiadająca na moje pytania, nie chciała podlizać się mi, czy reszcie użytkowników. Prostolinijnie, wypowiadała się o wszystkim, co jej się podoba - i o tym, co jest dla niej nieznośne. Jak ja to mawiam: "Tak trzymać!".

Jak zwykle, robię drugą część posta. Tym razem - z moim look'iem. Tym razem, przebrałam się, za... gołąbka leśnego! Chodzi mi, o rodzaj grzyba. Oczywiście - założyłam również rogi - nieodłączną część moich kreacji. Może odpowiem, skąd ten pomysł. Kiedy byłam mała, często chodziłam na grzybobrania, to też widywałam grzyby, w kolorze wyblakłego fioletu, bądź wyblakłej zieleni, nazywane "gołąbki". Zaprezentuję mój ubiór na dziś.

Prezentacja:

Myślę, że to aż tak kontrowersyjne, że piękne. Są rogi, czapka, czarne obuwie, spodnie, bluzka, w barwie zgniłej zieleni. Niby przesada, ale i tak współgra dobrze. Koszt wynosi 2500 starcoins, jednak prosiłabym, aby nikt NIE DOKONYWAŁ ZAKUPU MOICH LOOK'ÓW! Nie chodzi mi o to, by Wam czegoś zabronić. W mojej intencji leży, żebym była oryginalna, niepowtarzalna. Proszę to uszanować.

To wszystko.
Pozdrawiam,
P.S. Dalszy ciąg serii już jutro!

15 komentarzy:

  1. DOBRA, WYGŁASZAM MOWĘ.

    Wywiad mi się spodobał, fajne pytania. XD
    Jednak look... Ta kontrowersja, wg mnie wygląda niezbyt. Nie narzucam tego Tobie, ale ja osobiście nie znoszę kiedy coś nie pasuje do czegoś.
    Look średnio przypadł mi do gustu, ale to TYLKO MOJA OPINIA. (A jak wiadomo, ja się nie znam na modzie).
    To nie hejt xd Przynajmniej nie chciałam żeby tak wyszedł.

    PIERWSZA, KABUM

    ~Katheja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kathejo znasz się na modzie najbardziej ze wszystkich, więc nie pisz, że nie. ;c

      ~monia(000)
      /PatQa

      Usuń
    2. dzienks i tak kocham to ze jestem kontrowersyjna i tak ne odbieram tego jako hejt.
      nic w sobie ne znienie hshshshshshshshshshhshshshhs
      ne mowie ze to hejt bo moim zdaniem tu wszystko do siebie pasuje
      hshshshshshshs mi nie chodzi o to czy pasuje tylko chodzi ogolnie o wyglad stroju o to jak sie prezentuje itp
      oks pzdr
      lanelyee jelen rogacz

      Usuń
  2. O napisalas to przed chwila XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiad bardzo fajny.
    Nwm czemu, ale look z pióropuszem był (według mnie!) najlepszy. Nie mówię, ze ten jest brzydki, aczkolwiek tamten spodobał mi się trochę bardziej. =)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm do wywiadow moglabys dodawac zdj profilow? :)
    'Lala JOLONIECHCEMISIEPISACKOMAJOL xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Toshie (źle pewnie napisałam xd) napisała na swoim asku że jest zwykłą dziewczyną i chodzi do gimnazjum. ask.fm/Tooooshie w jednej z odp napisała prawdę xd

    OdpowiedzUsuń
  6. W looku zdjełabym to na nosie czerwone. A tak to spoko look.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. Historia Toshie mnie zdumiła, ale i poruszyła. W weekend muszę ten jej film zobaczyć! ;x
    Co do looka - JEZU, GENIAL. Aw.
    Szkoda że nie pozwalasz kupować ;C
    -Zue :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma w opisue: przepraszam ze waz oszukiwalam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie look jest taki.. za dużo się na nim dzieje, ale każdy ma swój gust i cieszę się, że jesteś kreatywna! TO NIE HEJT. :D. Pozdro Laneyee? Nie wiem jak sie to pisze XD.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ta Toshie Shirai (dobrze napisałam?) Napisala na swoim aksu, że ona jest normalną dziewczyną z gimnazjum i zrobiła to konto dla "beki". Więc nie wierzcie w te bzdury.

    Milka - kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wywiad. Nie wierzę, że Toshie jest z domu dziecka, ale kto wie? Może to prawda. Nigdy nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie komputera :) Look nie podoba mi się, ponieważ jest przesadzony. Kolory pasują do siebie, ale nie są dobrze ,,ułożone". To nie hejt, to tylko moja opinia.

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiadomo kim ona jest! Ask! Nie czytałaś jej aska!Mówi tam prawdę!Co do looku. Czemu te rogi! Czemu ten nos? Dobra ok. ;/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!