sobota, 28 lutego 2015

"ZUEŚKA RYSUJE! - request otwarty!" & "Green is the enemy" - #look & Konkursowe Ocenianie [2]

Witam, witam i o zdrowie (nie) pytam.
Rymowankowe powitanie, ha. 

Tu Zue *kto by się spodziewał, no nie?*. Mam dobry humoreq (od kiedy pokemonuję? XD), ponieważ :
a) JEST ŁIKEND
b) JEST SOBOTA
c) NIE MA SZKOŁY
d) !!!!!!!!!!!!!!!!!1111

Tak w ogóle to dziękuję za dziewięć (omg, rekord *kochany sarkazm*) komentarzy pod poprzednim postem :') Z czego dwa są moje. ha (pozdrawiam Laniaczka). Jesteście wielcy, koham wash pszes wielkje Ka! 

Dobra, przejdźmy do sedna, zanim umrzecie. 

Dawno nie było... #luka! Omg, a jakże! Dobra, nie będzie tylko stylizacji. Zrobię też drugą część Konkursowego Oceniania. Zacznijmy od tego drugiego. 

Ocenię konkursy pt. Venetian Valentine oraz Valentines Day 2014. No to co, gotowi, do startuuuuu! 

Motywy :

Podoba mi się. Niebo usiane jest fajerwerkami, w oddali widzimy dużo świateł oraz - właściwie standardowo - planetę MSP.
Na pierwszym planie widnieją postacie - całująca się para oraz "obserwująca ich" dziewczyna. Są ładnie ubrani, nie pasują mi tylko elementy na garniturze chłopaka. Różowe? Omfg, rly?
Jak na walentynki nie jest okropnie dużo "suodkiego ruszoffego", co jest jak najbardziej plusem. Logo jest... cóż, nieładne.
Wracając do tła, nie jest ono super zgodne z tematem. Leci punkt.
Ocena ogólna : 8,5/10



Omg, to tło jest takie pikne. Romantiko, mrmrmr.
Na pierwszy rzut oka widać chłopaczka z kwiatam, prawdopodobnie dla tej dziewczyny po lewej. Pokazuje ona jakieś dziwne napisy, ale to nieważne. Zadajmy sobie pytanie - KTO NA RANDKĘ ZABIERA KARTKI A4? Okej, nie wnikam.
Dalej zobaczyć można panią Kupidyn, która najpewniej swata tych dwojga. Ubrani są całkiem całkiem.
Tło jest emejzin, uwielbiam, Wenecja nocą, księżyc, Walentynki. Supcio!
Co mi się nie podoba? Cóż... wszystko jest śliczne!
10/10


1:0 dla VV! 

Stylizacje proponowane przez MSP :

Konkurs VD2014

Nawet, nawet. Nie podobają mi się buty. I sukienka. I opaska. 
Ale jak zmienię kolor to będzie lepiej... prawda? 
Włosy są mega, sama takie mam.
Ale ważne jest to, że wszystko razem się uzupełnia i wygląda to nieźle. 
Ocena : 7/10















Zmiana kolorystyczna proponowana przeze mnie : 

Nononono, teraz jest ślicznie!  
Gdyby to był mój styl, kupiłabym. Ale bez opaski. I inne buty. Dobra, ćsi, zostawiłabym tylko włosy :< Ale takie zestawienie też jest ładne! 
Postawię to 8/10, a co. 















Konkurs VV : 

 Ładne. Takie dziewczęce, a właściwie kobiece. Wysokie obcasy, włosy trochę dalej niż do ramion, kolczyki, czerwona szmina, sukienka z wycięciem i dekoltem.
Ja bym się tak nie ubrała, ale wiele osób na pewno tak.
Postawię to 8/10, ponieważ nie ma "tego czegoś". No i jest odrobinę za dużo.
Zmiana kolorystyczna : 

No i to jest klasa! Bordowo-czerwony, ciemny blond świetnie się uzupełniają. Nic innego jak 10/10 nie mogę postawić!

















2:0 dla VV!

Animacji niestety nie będzie, ponieważ nie mogę znaleźć ich do VD2014. Jezu Jejku. 
Dobra, przechodzimy do części drugiej posta. 
~~~~~~~~~~~

Zaprezentuję wam #luka, którego stworzyłam wczoraj. Jest on taki prześwietny, że muszę go wam pokazać. PRZEŚWIETNY POWIADAM! KTO SIĘ SPRZECIWI SKRÓCĘ O GŁOWĘ! Żarcik. O ręce. Omg, za dużo Dying Light i The Last Of Us. 

Oczywiście musiałam zamknąć oczy. Oślepiło mnie.
Ale zobaczcie : dorobiłam się cieni!!!!!!!!!!!!11
Prześwietny. Cudowny. Śliczny. Drapieżny. Kolorowe włosy. Piercing. Glany. A teraz prawdziwa euforia : 
irghifkdxfvnlkserjdtvnisekrdjgnfvlidrkuhj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!
Uwielbiam, kocham, czczę! Świetne. Jejku!

Przejdźmy do składziku i cenki, bo się śpieszę. 


Stworzyłam własny sklep, #słeg, #yolo, #słit, #MSP

Kolorki : 


Rametżgi :

czerwona - podeszwy butów
czarna - buty
brązowa - rękawy na ręce, skarpetki
niebieska/fioletowa - włosy
biała - bluzka, sznurówki, spodenki

Inne wersje kolorystyczne (2) : 


Zadziorna blondyneczka. Podoba mi się. Połączyłam bordowy i łososiowy. Myślę, że wygląda ładnie. Jest to zdecydowanie opcja dla bardziej dziewczęcych użytkowniczek.


Spaprałam włosy, przepraszam. Mimo to wygląda fajnie. Czy kupiłabym? Na pewno z innym kolorem fryzury, to pewne. Podoba mi się połączenie czarnego, zieleni (♥) i białego. 

Przejdźmy do ostatniej części posta. 
~~~~~~~

Cóż... trudno to powiedzieć napisać, ale... postanowiłam otworzyć ReQuesty. Tak, rysuję MovieStars. 

Jakim stylem?

Staram się wiernie odwzorowywać MSs jako postacie z Anime bądź Mangi. Myślę, że wychodzi mi to całkiem ładnie.
Kiedy pokazałam Aleksie moją pierwszą pracę na komputerze, poprosiła o rysunek. Potem nazbierało się kilka osób i wpadłam na ten pomysł. 

Przykłady



Jest nieskończony, tak, wiem, ale w RQ rysuję tylko do piersi (bez skojarzeń, no plz). Według mnie wyszedł ładnie, ale nie jestem pewna, czy też tak uważacie. 

Przejdźmy do następnej pracki. 


Podoba mi się, zważywszy na to, że jest to mój drugi dopiero rysunek na komputerze. Obok widzicie Aleksę w wersji MSP. Wszystko na rysunku robiłam za pomocą narzędzi "Krzywa" oraz "Wypełnienie", No, i jeszcze kopiuj-wklej (oczy, usta i nos z poprzedniego rysunku). 

Piszcie, jak WAM podobają się moje rysunki. 

Jak się zgłosić? 

W komentarzu poproszę opinię o notce (INACZEJ NIE NARYSUJĘ, WIĘC PROSZĘ SIĘ POSTARAĆ!), nick na MSP, level oraz looka (JEŚLI NIE UDA MI SIĘ NARYSOWAĆ TEGO, O KTÓRY PROSILIŚCIE, WYBIORĘ SAMA). 

Przykład : 

"Fajna notka. [opinia osobista, np. Look jest ładny/brzydki, (nie)/podoba mi się]
Zgłaszam się do narysowania. 
Nick : [nazwa użytkownika]
Level : [twój level]
Look : [nazwa stylizacji]
Dziękuję z góry, pozdrawiam!
[jakiś tam podpis, albo i nie]"

No to co? Mam nadzieję, że się zgłosicie! Nie narysuję wszystkich, uprzedzam. Nie jestem machiną. Rysowanie samej Aleksy zajęło mi z dwie godzinki, a w weekend mogę tylko półtorej. 
~~~~~~~~

To by było na tyle w tej naprawdę, naprawdę długiej notce. Mam nadzieję, że takie właśnie lubicie (MACIE LUBIĆ ALBO GŁOWA/RĘKA!). 
Zakończę ten post nowym logiem, które wielbię ♥♥

cudo ♥
Głęboko w lesie...
Nie zgub ścieżki
PS. Ta piosenka jest cudowna, musicie jej posłuchać! Męczy mnie cały dzień, bo jest taka świetna! Senbonzakura!


27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A tak na serio.
      Fajny #luk.
      Zgłaszam się.
      Nick to znasz *martynka_p*
      Level: 21
      Look: jaki chcesz, do wyboru do koloru c;

      Pozdro.,
      ~TYNA

      Usuń
  2. Porównywanie konkursów *o* LUBIEM TO XD
    Look jest śliczny i w moim stylu. Mogę kupić? ;>
    Oczywiście zgłaszam się do rysowania Movie!
    Mój lvl to 12, a look pod nazwą ":*" A jak nie, to ten "I love my boy"

    Pozdrawiam ❤
    Adaqs

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa, mój nick to Adrianna2005, nieogar ze mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :33
    Nick: lala NR1 0
    Obojętnie który look.
    Boszzzzz, cudniepięknieśliczy look xD ❤❤❤
    //Cindy ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Ślicznie rysujesz na kompoe ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. 22 lvl (boże, ciągle coś doczytuję)

      Usuń
  5. Hej Zuziu.
    Suuper notka, ciekawa ta seria, tw Look jest MEGA MEGAŚNY I SUPERAŚNY ;3;3 Logo też super i te rysowanie O.O MEGAA...
    Pozdro Lolme ;3
    PS. Moje dane
    Nick: lolme
    Level: 13
    Look:...przepraszam ale nw który wybrać...wybierzesz za mnie PLOSSE???

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardziej podoba mi się VV :)
    A co do looka...
    Ej aha.
    I nagle zaczęły mi się podobać te włosy, których nigdy bym nie kupiła, a tutaj w tym looku pasują jak ulał (kolorowe włosy takie kól :3). Zmieniłabym tylko buty na czarne z szarymi sznurówkami. No i te podeszwy e butach są takie nie teges, ale pewnie się nie da zmienić, jak to na msp :').
    Bosz.
    Supi look, na serio.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Taki długi. Lubię takie posty B) Look prześliczny ♥
    UWIELBIAM
    TEGO
    LOOKA
    AHA
    XDD

    ~moviepianka
    //Kathless
    --TRUSKAWECZKA

    (Jeżeli ten komentarz się magicznie podwoił to zaakceptujcie jeden xd)

    OdpowiedzUsuń
  8. Looki fajne.
    W tym zielono-czarnym się zakochałam!
    Rysunki fajne, ale trochę śmieszne. xD

    Zgłaszam się.
    Nick: ! Donata !
    Level: 17
    Look... Wolę, żebyś sama wybrała.

    Em.. A po co lvl?
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem łatwiej jest znaleźć kogoś o popularnym nicku wraz z informacją o levelu :)
      Rysunki śmieszne? Nie rozumiem, mogłabyś uzasadnić? :)
      ~Zue

      Usuń
    2. Ok, uzasadnię.
      Tylko się nie obraź.

      Po prostu mam wrażenie jakby osoby na tych rysunkach miały złe zamiary. xD
      Takie trochę złowrogie miny...

      Ale to chyba tylko moje zdanie, a ja czasem jestem dziwna... xDD

      Usuń
    3. Haha, fajne skojarzenie, spoko, nie obrazę się xdd

      Usuń
  9. Super post. Fajnie oceniasz konkursy, ale ja wolę konkurs z tego roku. Do rysowania oczywiście, że się zgłaszam.
    Nick : piesek412
    Look: Wybierz sama jeśli chcesz.
    Level: 15

    Pozdrawiam piesek412

    OdpowiedzUsuń
  10. Pikny look♥ CUDO, post ogółem też fajny. Zgłaszam się ^^ margaretka230 lvl 15 a look który chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pikny look♥ CUDO, post ogółem też fajny. Zgłaszam się ^^ margaretka230 lvl 15 a look który chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jest fajny naprawdę ! Zapraszam do mnie dopiero zaczynam: http://kateporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest on mój, ale dziękuję w imieniu całej załogi.
      Mogłabym prosić o nie reklamowanie się? Dzięki ;)

      Usuń
  13. Look cudoo ♥ piękne rysunki robisz (kolejne cuda) zgłaszam się! Biscuit2002, 20 lvl, look ten co mam na sobie.

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie fajne jest to porównywanie konkursów. A co do #luka...Mam mieszane uczucia, ale najważniejsze jest to by tobie się podobał! A, i zgłaszam się do narysowania.
    Nick: Zaylie
    Lvl: 20
    Look: Najnowszy co mam teraz.
    ~Zayliś

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny look! Najlepszy jest oryginał. Inne nie zbyt do Ciebie pasują. Połączenie kolorów ciekawe, fajne, ale według mnie nie pasuje do Ciebie. Ogólnie śliczne rysunki. Ciekawa tematyka i wykonanie. Oczywiście zgłaszam się, bo jak by inaczej :D.

    Nick: Misia882234
    Level: 15
    Look: Jeden z najnowszych.

    Pozdrawiam:
    Alexandra Anielline, Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  16. FAJNY LOOK! ŚLICZNE RYSUNKI. DRUGI JAN MATEJKO.
    ZGŁASZAM SIĘ.
    NICK: oliwia0000000
    LEVEL: 14
    LOOK: SAMA WYBIERZ.

    TENCZA POZDRAWIA
    ~LIQUIQ

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny #luk xd. Logo też mi si podoba.
    (Bo to co napisałam było tak kreatywne ;-;)
    Ogółem ciekawa notka taka, taka.. Długa xd.
    Ale to dobrze..
    Zgłaszam się!
    Nick: $Amara$
    Level: 18
    Look: '48. Muahahah.'

    Pozdro!
    ~INKA ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rysunki!
    Zgłaszam się!
    Nick:herna76
    Level:16
    Look:Ja :3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!