wtorek, 3 marca 2015

#1 Walka Stylów- Emo VS Pastel Goth

Hallo (Inde, dzieki)!

Ogłoszenia parafialne!
Tygodniowe Top pojawi sie wtym tygodniu. Przepraszam za brak poprzedniego.

Chciałabym Was poinformować, że ode mnie (kogo to obchodzi?) posty w przyszłymtygodniu mogą się nie pojawić, gdyż mam ZAPOWIEDZIANE SPRAWDZIANY NA NASTĘPNE CZTERY TYGODNIE! Może napiszę w weekeend posta, ale nie wiem. Chciałabym dobrze wypaść na moich sprawdzianach, bo ostatnio... Eee (yyy dźwig), nieważne.

Chciałabym przypomnieć o wysyłaniu faworytów oraz WYWIADÓW do TT! LUDZIE! 
Ja codziennie sprawdzam maila, czy coś do mnie przyszło, a tu dalej zero... Chyba mi się poczta popsuła, albo nie wysyłacie. ;-;
Podam jeszcze raz maila: malinka252001@interia.pl
Albo nie.
Wyślijcie je tu: malinasia25200@gmail.com - na Interii są reklamy, które zaśmiecają widoczność wiadomości, albo całkowite ich usuwanie... Ale nie o tym.

Ech, przejdźmy do posta.
```````````

Czy ktoś kojarzy tą nazwę posta?
Nieeee!!!
Oczywiście, wiedziałam. To teraz Wam przypomnę tą serię. 
Czy ktoś pamięta konkurs na redaktora w (bodajże) wrześniu 2014? W tym co ja startowałam, Zue, Mysiaax, Inde, Muff, YoungEver...
No. Była taka notka, taka "zbiorowa". (Taka, co teraz jest) Tam Katheja wstawiała nasze posty, które wysłaliśmy jej na maila. 
Odświeżyłam pamięć? Ktoś jeszcze pamięta tą moją notkę?
Pewnie nie.

Kurde, Malina gadaj co do tej serii. Wytłumacz kobito.
O co chodzi? Znowu odświeżam pamięć!
Wybieram 2 style panujące na MSP, a potem w poście przedstawiam je Wam, wzoruję się na danym stylu, robię looka i robimy "bitwę stylów" - czyli wstawiam pod koniec posta ankietę, w której zagłosujecie. Taka zabawa... Mam nadzieje, że Wam się spodoba.;]
Proste? Proste!

Zacznijmy w końcu tego durnego posta!

```````````````````````````````
(Pozdrawiam te panie z loga)


Wtf, jakie logo. Wiem, takie z dupy. Ale no... Myślałam, że to urozmaici post. Teraz ten śmieć będzie w każdym poście z tej serii. Zła ja.
Oki, czas na prezentację. Który najpierw wolicie?
Boże pytam się czytelników jak piszę posta...
Chwilunia, wejdę na MSP. (Ju) No przecież trzeba popytać znajomych...





Chwila...









Jeszcze trochę....



















A wyniki są następujące!
Emo - 2 głosy
Pastel Goth - 8 głosów
Myślałam, że wygra Emo. A tu taka niespodzianka.
Zacznijmy więc do opisywania stylu wygranego - Pastel Goth!


PASTEL GOTH (bawmy się pogrubianiem, pochylaniem i podkreślaniem! XD)

Przykłady looków:



stylówkalol=]
Kathey (#noco)

 Kathey aż oślepiło.xD
Lubię ten styl, jest taki słodki, oryginalny i ma najczęściej w lookach użyte #koloroffe #fłoski (pozdrawiam Mandę, to jej hasztagi xD). Co by tu jeszcze napisać? Kolorystyka oczywiście albo szaro-czarna, albo czarno-biała. Noi oczywiście kolor włosów sobie dobieramy do naszego gustu. Dodatki też dowolne. To już zależy od naszego pomysłu.
Oceniam styl 9/10 - dla mnie zbyt słodki. Nie potrafiłabym tego nosić, no... xD

Look stworzony przeze mnie:


Hmm. Nawet fajny, tylko szkoda, że drogi.
Włosy: Ach, jedne z moich ulubionych.  Roztrzepane jak najbardziej pasują do tej spódniczki, robią kontrast - szalono i elegancko. 10/10 (jaka ja skromna! :'))
Bluzka: Ok. Nie będę się rozpisywać. Wybrałam ją ze względu na dobre komponowanie się ze spódniczką. Ale, jakoś trochę pogrubia MS. xD 5/10
Spódniczka: To wyżej. Śliczna, awawaw *.* XD 10/10 (kończę posta na szybko aaa)
Buty: Kocham. <3 Boże, jak ja uwielbiam buty z podkolanówkami, mróóó *,* 10/10
Dodatek: Kaprys. Ładny "wianek" i tyle. 10/10
Całość: 45/50 - czyli piątka z minusem? xD
Czy odwzorowałam styl Pastel Goth? Myślę, że tak.



EMO

Przykłady looków:

Nojra
cle de Nile$$#


Jejku, czy tylko ja wielbię ten styl? Bardzo on mi się podoba, jest taki... Tajemniczy, mroczny, czasem "na luzie"... Ale, wolę go TYLKO I WYŁĄCZNIE na MSP. W realu, jak widzę na ulicy tych emosów, to aż mi się śmiać chce. Wiem, dziwne, na MSP lubię, zaś w prawdziwym życiu NIE ZNOSZĘ! Nie znoszę tej subkultury. I tyle.
Styl oceniam na 10/10 - mogłabym go nosić. Ba, nawet chciałabym, ale wolę swój metalowo/rockowy, xa. 
(Tak, xa) 


Look stworzony przeze mnie:


Muszę go mieć!♥ Mi się baaardzo podoba. Bardzo? Za mało powiedziane. Jest C.U.D.O.W.N.Y! Kiedyś go kupię.;D
 Ogółem look kosztuje 3275 sc z makijażem. 
Włosy: Gdy je zobaczyłam, to wiedziałam, że je wybiorę! Zakrywają oczy, co nadaje "tajemniczości" naszej MS. 10/10
Bluzka: Chciałam taką "luźną" bluzkę do tego looka. Czemu? Kaprys. Ale myślę, że dokonałam dobrego wyboru. 10/10 
Spodnie: Zwykłe szorty. Nic nazdzwyczajnego, ale jak najbardziej pasują. 10/10
Buty: Wiecie ile te cudeńka kosztują? Tylko 350 sc! Opłaca się, są cudowne, cudowne cudowneeee! *,* Nie każdemu mogą przypaść do gustu, ale mi przypadły jak najbardziej. 10/10
Dodatki: Specjalnie dałam białykolor na ten krzyż, żeby nie został gdzieś w tle. W stylu emo często występuje znak krzyża. Opaska... Kocham♥ Te kolce. Cudo. Do kolczyków nie jestem zbytnio przekonana - wchodzą na włosy. ;_; 8/10 
Całość: 48/10 - czyli pięć z plusem! 

``````````````````````````````
Tak więc....
Pod koniec posta wstawię Wam ankietę, w której zagłosujecie, i zobaczymy - który styl jest bardziej lubiany przez czytelników tego bloga! Miłoby było, gdybyście również napisali opinię na temat tego posta. C: 


REKLAMA
Niestety. Ale chcę, tak pytałam się Abieski, czy mogę zareklamować mój nowo stworzony film.
Nazywa się: Romans z Diabłem #1. 
O czym opowiada? Na razie akcja się rozkręca. 
Do szkoły przychodzi nowy chłopak - jest przystojny, i tajemniczy. Przez to, że jest przystojny - zakochuje się w nim pewna dziewczyna z jego nowej klasy - Amelia. Poznają się podczas lekcji i... Zresztą zobaczcie!
Najlepsze komentarze nagradzam. 


``````````
To tyle na dziś, ja się z Wami żegnam i idę już spać - tata każe... (tak, edytowałam ten post - usuneło mi sie kilka rzeczy)

Napiszcie w komentarzach swoje opinie na temat posta i zagłosujcie w ankiecie (znowu...)
Auf Wiedersehen!















21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja wolę Pastel Goth :).
      Nw, ale uwielbiam te kolore wlosy z szarymi ciuszkami, choc zazwyczaj tak sie nie nosze, ani na msp, ani w rzeczywistosci :)
      Film jasne, że obejrzę :)
      ~N
      Ps. Cholera, klawiatura na tel szwankuje, eh...

      Usuń
  2. Ja wolę PG (Ahh te skróty :,)). Są mroczne i jednocześnie słodkie. Mój styl, ale w realu. Nie, nie w Realu, ale w realnym życiu.

    Pozdrawiam:
    Alexandra Anielline Misia882234 z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, postaram się jeszcze dziś przesłać bo też mam urwanie głowy ze sprawdzianem
    'Lala
    'Draculaurazmonsterhigh

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę looknąć na film. Wydaje się ciekawy. Wolę Pastel Goth i właśnie jemu oddaję swój głos =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Łeee Malyna
    "tępny piątek" XDDDD Łot
    Ale tak seryjnie to notka super, pamiętam tamte notki i mi się bardzo podobała :D Fajne są oba style, ja jednakowoż (lubię to słowo ;-;) wolę Pastel Goth. Kolorowe włosyyyyy XDDDD A Emo... No cóż, może z ubrań tak, ale te twarze som pszytkje w msp, z tymi białymi ustami-żelkami XD. Ale spoczi, każdy ma sfe zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, napisałaś tego posta xddd
    Ehh. Też mam mnóstwo testów, ogólnie to #masakra.
    Ale *ćśśś*.
    Więc ja, wolę styl Pastel Goth.
    Taki słodki & tajemniczy razem (':
    Koffam #blue włosyy *.*
    I kocham te usta żelki xd c':

    Pozdro.,
    ~TYNA
    'martynka_p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. #zupastyczny (hehe, takie moje słówko) Więcej takich serii! Ale Pastel Gogh lepszy.
    Film ciekawie się zapowiada ;)
    ~Julek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna seria.
    Według mnie (omg, 5 zadań na polskim z krótkich wypowiedzi i od razu) styl Pastel Goth jest lepszy. Uważam (grrr!) iż kolorowe włosy oraz ciemne ubrania są doskonałe. Emo styl też jest niezły, lubię go (mam taką twarz i karnacje, ale jednak wolę mniej mroczne klimaty.
    Tak samo jak ty - nie lubię subkultury eemosow. Głównie przez pesymistyczne patrzenie na świat oraz cięcie się. Ghghg..
    Czekam na dalsze posty z tej serii. Następne style to może Punk i.. Rock? Nie wiem.
    Pozdrawiam!
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  9. EMO <3 KOCHAM. Ps kiedy hor or not? XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej (: Blog super, post też ♥ Zapraszam na mojego: http://carmery-on-msp.blogspot.com/. Tylko jedna rzecz: piszem się "Cleo" (ta z looków "EMO" :3) wiem, bo to moja naj z reala i mam ją w naj na msp, więc ....>.<

    OdpowiedzUsuń
  11. Malina fejma ze mnie robisz XDD
    Ogólnie wolę styl Pastel Goth. No widać B)
    #kolorkoffe (tak #kolorkoffe) #ffłoski #żondzom *-* I jeszcze szare ubrania *o*
    Chociaż w realu nie ubrałabym się tak. No, szczerze. Dla mnie zbyt odważnie XD

    Co do stylu Emo nic nie mam.
    Też mi się podoba, ale dla mnie zbyt mroczny.. Ale generalnie jest ładny B)
    No bo przecież czarny. A czarny #żondzi B)

    Tak, brak pomysłu na koma ;o;

    Druga pani z loga pozdrawia 8)

    Manda/Madiee

    OdpowiedzUsuń
  12. Post świetny!
    Styl Pastel Goth jest chyba bardziej dla mnie. Podobają mi się kolorowe włosy, noszone z szarymi ubraniami.
    Emo na Msp wygląda ładnie, ale w realu niekoniecznie. Nigdy nie próbowałam się tak ubierać w grze.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem Pastel Goth lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pastel Goth <3 ❤ Te kolory są takie śliczne. *-* Aż oderwać wzroku nie mg.
    Alex ~ PsichicAngel

    OdpowiedzUsuń
  15. Pastel Goth <3 ❤ Te kolory są takie śliczne. *-* Aż oderwać wzroku nie mg.
    Alex ~ PsichicAngel

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!