piątek, 27 maja 2016

~Kolejna nowa osoba~

                                           Witam wszystkich.

Ktoś nowy? Owszem, dzisiaj wita was osoba na okresie próbnym. Na początku oczywiście chciałabym podziękować Tori za danie mi szansy pisania tutaj.  Gratuluję pozostałym, jak również tym, którzy próbowali się tu dostać i życzę powodzenia.  Nie pozostaje więc nic innego jak się przedstawić.


                                                     O MNIE

Mój tata miał kiedyś kapelę rockową, na jednym z koncertów poznał mamę. Zobaczył ją w tłumie i grał specjalnie dla niej. Ona była jego największą fanką, jakiś czas później zostali parą. Jeździli razem w trasy i na koncerty, Rok później przyszłam na świat ja - Charlie.*Chociaż wydarzyło się naprawdę wygląda jak w jakiejś oddalonej latami świetlnymi baśni.*  Dzisiaj mam trzynaście lat, a urodziny uważam za bardzo osobiste i raczej spędzam je samotnie. Chodzę do szkoły, w której każdego przedmiotu uczy się indywidualnie, a przynajmniej ja. Ogólnie moje życie nie różni się od innych. Jaka jestem? Arogancka, chamska, bezczelna, wredna i zawsze sięgam po swoje. Nie, nie chcę pisać, jaka jestem dobra, chcę być sobą, tak po prostu. Może niektórzy ze mnie kpią, ale to na tym polega wolność słowa. Od pewnego czasu staję się coraz większą samotniczką, a czytanie książek przynosi mi radość. Zaczęłam uchodzić za ekscentryka, nieokrzesaną i wiecznie w złym nastroju nastolatkę. Prawdą jest to - dla świata umarłam większą czerpiąc przyjemność z kontaktami z internetem, niż z ludźmi nie mogąc zaakceptować czasów, w jakich żyć mi przystało, nie mając nikogo zaufanego sądząc, że inni nie widzą, ani nie wiedzą tego, co ja.  Mentalnie? Pesymistka zwykła pesymistka widząca świat w czarnych barwach oraz szklankę pustą do połowy. Moja pasja? Muzyka, przecież wszystko kręci się wokół niej. Jest jedyną pasją i najlepszym środkiem uzależniającym. Kocham również pisać oraz czytać. Wtedy można zapomnieć o tym świecie, a wykreować swój własny, w którym chciałoby się żyć, bądź opisać swoje własne uczucia. Kocham tworzyć opowiadania, a niektóre być może kiedyś poznacie. Od pewnego czasu interesuję się również kryptografią oraz medycyną - nie dlatego, że lubię, lecz patrząc na własną przyszłość.


                                             DOŚWIADCZENIE

Bloguję od początku 2015-tego roku. Zaczęłam na anglojęzycznym blog'u Roberta Grove'a, rok później wstąpiłam do załogi świata pisarzy i kończę właśnie tutaj - na Abiescę u Tori. Szczerze? Mój styl pisania niewiele się zmienił, nigdy nie miałam z tym problemu i śmiem twierdzić, iż wychodziło mi to o wiele lepiej niż pozostałym początkującym. W międzyczasie miałam pisać na Żelkowym MSP, ale niestety nie mogłam. Najważniejsza sprawa - posty. Ile ich będzie? Dwa bądź trzy w tygodniu. Mam kilka pomysłów, lecz - niestety - nie podzielę się z nimi teraz.

                                 MOVIESTARPLANET

Grę zaczęła trzy lata temu dowiadując się o niej z reklamy. Nie wiem, lecz uważam, iż należę do tej (chyba) niewielkiej grupki osób, które przeczytały cały regulamin i nie był im on obojętny.  Przez ten cały czas starałam się go przestrzegać i dzięki temu nie miałam upomnień, a "złe" zachowanie zgłaszałam. Czy poznałam jakieś wyjątkowe osoby? Tak, ale większość już nie gra, a inni zmienili się w dziwaków.  Konto z "Ala milka" zmieniłam na "marika 666666",  na którym mam teraz VIP i jedenasty poziom.  W zgłoszeniu odpowiedziałam na pytanie "za co lubisz i nie lubisz gry?", więc i teraz postanowiłam je omówić.
Na pewno lubię ją  przez forum, czyli teraz tak zwane "rakowisko". Większość to albo dziwne osoby określane amebami umysłowymi, albo dziewięciolatki podające się za 15-latki próbujące zrobić sobie fejma głupimi tematami i niegramatycznymi wyrazami. Oczywiście są jeszcze normalne osoby, ale sądzę, iż jest to rzadkość.  Nie lubię jej przede wszystkim za kratkowanie słów, z którym chyba sama Holly Nova sobie nie radzi oraz cenzura zawsze, na wszystkim oraz wszędzie. Każdy, dosłownie każdy doświadczy gorszych rzecz, chyba że umrze przedwcześnie. Pomijając, że zrodzono nas, a nie stworzono i "wszystko, co ludzkie nie jest nam obce".
~~
Taka jestem ja, taki jest mój styl pisania. Nie wiem, czy Wam się to podoba, ale nie chcę tworzyć jakiejś drugiej, lepszej wersji siebie. Postarałam się, a w skrócie napisałam to, co myślałam, bo tak szczerze na tym polega blogerstwo.












25 komentarzy:

  1. Jak się nazywała kapela *0* kurde, ale romantyczne poznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto umieszcza na swoim logo napisy związane z samobójstwem? Wtf? XDDDDD Właściwie to nawet nie jest śmieszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto NORMALNY umieszcza na swoim logo napisy zwiazane z samobojstwem..

      Usuń
  3. depresja-wariatka-i-samobójstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy na blogu :D




    ~Milena111250 ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak juz mowilam. Ten blog sie stacza XDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Albo jestes zwykla pozerka, albo masz porzadnie namieszane w tej swojej łepetynce... ktora opcje obstawiacie? :'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojebana
      stety
      niestety
      kotlenty

      Usuń
    2. To samo pomyślałam ;')...
      Stawiam na pozerkę, przecież depresja jest teraz modna.

      Usuń
    3. Ona taka jest, takie ma opowiadania i takie ma życie.

      Usuń
    4. Dziecko nie moze byc nieszczesliwe. :v No, ogolnie chodzi mi o to, ze ona pewnie nie ma zadnych zmartwien. Rodzina, przyjaciele, pewnie ma wszystko co chce...

      Usuń
    5. Ona jest śmiertelnie chora, wszyscy to wiedzą.

      Usuń
  7. Chyba najlepszy post powitalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. http://fotowrzut.pl/ES4B4V4E5W
    pojebana
    a
    wszyscy muwiejom
    ze
    taka madra
    i wgl
    panasrary czary mary panasrary lol
    i te glupie opowiadania pfpfppffp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko, które jest skrzywdzone. Powiem ci coś. Takie osoby nic nie osiągną poprzez swoje ‚wypowiedzi’. Nie podoba się? Nie czytaj i wyjdź. A! No tak! Ty tego nie zrobisz. Dlaczego? Ponieważ hejtowanie jest teraz w modzie i takie osoby uważają że są ”fejm”. Gratuluje ci, ale przykro że w tym nie ma nic fajnego. Może jako dziecko uważasz że po obrażając kogoś zwrócisz na siebie uwagę ale to działa tylko w internecie. W prawdziwym życiu nikt nie zwróci na ciebie uwagi, a wszyscy naokoło będę mieli cię gdzieś.
      Możesz obrażać mnie ile chcesz, ale nawet nie próbuj obrażać moich czytelniczek. One czytają to i szanują się nawzajem.

      Usuń
    2. one to gupie pizdy i jusz ci to pizalam lol
      napisz sb do adminguw no
      wejde ze szkolnego i ci bede hejcic

      Usuń
  9. Zapuściłem takiego facepalma, że prawie wpadłem do Tartaru...

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się logo. To jest takie prawdziwe. Na szczęście nie owijasz w bawełnę, tylko piezesz to co masz na myśli. 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie będę czytać twoje posty. ;) Logo mega 😍
    ~ ! SadGirl !

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha emo, nie wnikam. A jakiej muzyki dokładnie słuchasz Barutusie? Jakie zespoly? Bo domyslam się że takie trzynastoletniej depresantki to pewnie metali słuchajo

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!